بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
221. بررسی و تحلیل بانک های منتخب کشور از نظر شخصیت نام تجاری و تاثیر آن در شناخت مصرف کنندگان با بانک توسعه تعاون (در شهر تهران) (مقایسه تطبیقی)
کلیدواژه ها: تبلیغات، نام تجاری، تصویر تجاری، شناخت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 23 -
222. بررسی و شناسایی عوامل تاثیرگذارو حیاتی بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری الکترونیکی، اعتماد اولیه، رغبت به استفاده. آموزش و تبلیغات
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
223. تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی با نقش میانجی رضایت شغلی بر کارمندان بانک(موردمطالعه : بانک ملی، ملت، تجارت)
کلیدواژه ها: تعهد برند، رضایت شغلی ، برند داخلی ، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
224. مطالعه میزان اثر گذاری بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش قابلیت بازاریابی(بانکداری سبز)
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، وفاداری مشتریان، قابلیت بازاریابی، بانکداری سبز.
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
225. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و نگرش به نام تجاری از طریق نقش های واسطه ای شناسایی و ارزش ویژه نام تجاری بر تمایل مشتریان به پرداخت بیشتر مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی در شهر ساری
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی- نگرش به نام تجاری- شناسایی نام تجاری- ارزش ویژه نام تجاری- تمایل به پرداخت بیشتر
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
226. رتبه بندی و سنجش اثر ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی و الگوی LRFM بر ریسک اعتباری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی ، الگوی LRFM، ریسک اعتباری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
227. بررسی تاثیر تصویر بنگاه بر رضایت مشتریان و وفاداری به برند در شعب بانک ملی شهرستان بهبهان
کلیدواژه ها: تصویر بنگاه، رضایت مشتری، وفاداری به برند، بانک ملی ایران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
228. نقش تصویر برند در بهبود رضایت مشتری بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: تصویر برند، رضایت مشتری، بانک ملی ایران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
229. تاثیر شخصیت برند بر وفاداری و تمایل به پرداخت بیشتر با بررسی نقش عشق به برند (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: شخصیت برند، عشق به برند، وفاداری، تمایل به پرداخت بیشتر، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
230. بررسی تاثیر کیفیت ارتباط برند و تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتریان در بانک (مورد مطالعه موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت ارتباط برند، رفتار شهروندی مشتریان، موسسه ملل.
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
231. بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمانی کارکنان در بانک مسکن مدیریت منطقه شرق تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی، استراتژی بازاریابی، عملکرد سازمانی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
232. بررسی عوامل موثر در آمادگی تبلیغات مجازی برای بانکداری الکترونیکی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: تبلیعات رسانه ای، بانکداری الکترونیکی، جذب مشتری، اثربخشی، خدمات
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
233. تاثیرات استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر سیستم های اداری در صنایع بانکداری و بیمه
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی، عملکرد سازمانی، سیستم های اداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
234. بررسی تاثیر طراحی بصری تبلیغات وبسایت بر تمایل به خرید آنلاین با توجه به نقش میانجی نگرش به تبلیغات و نگرش به برند و نقش تعدیل گر جنسیت در شعب بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: طراحی بصری تبلیغات وبسایت، تمایل به خرید آنلاین، نگرش به تبلیغات، نگرش به برند، جنسیت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
235. بررسی تاثیر ارزش های مشترک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، برند، ارزش ویژه برند، ارزش های مشترک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
236. نقش عوامل آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی و غیرمالی بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی، عملکرد مالی، عملکرد غیرمالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
237. بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات – استان خراسان رضوی (شهرستان مشهد))
کلیدواژه ها: تعهد به برند، ریایت از برند، وفاداری به برند، دلبستگی به برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
238. تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک انصار شهرستان آبادان)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تصمیمات مشتریان، مشتریان بانک انصار، شهر آبادان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 22 -
239. بررسی تاثیر متغیرهای ارزیابی خدمات بر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری به برند (مورد مطالعه : مشتریان بانک تجارت شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: ارزیابی خدمات، کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری به برند، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 23 -
240. استراتژی دستیابی به عملکرد کسب و کار برتر از طریق بررسی تاثیر قابلیت داخلی و جایگاه خارجی بر مزیت رقابتی سازمان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی (مطالعه موردی: بانک توسعه تعاون)
کلیدواژه ها: کسب و کار برتر، مزیت رقابتی، قابلیت بازاریابی، قابلیت داخلی، موقعیت بیرونی، بانک توسعه تعاون
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20