بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
261. طراحی مدل روابط بین بازاریابی تجربی، رضایت تجربی و شهرت شرکت (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی تجربی، رضایت تجربی، شهرت شرکت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 27 -
262. بررسی تاثیر انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه و ارتباط ادراک شده بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات، انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه، ارتباط ادراک شده، قصد رفتاری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
263. بررسی تاثیر تعامل، اطلاع رسانی و عادت بر قصد رفتاری استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات، تعامل، اطلاع رسانی، عادت، قصد رفتاری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
264. بررسی تاثیر بازارگرایی و کارآفرینی بر عملکرد بازاریابی (شعب بانک گردشگری شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازارگرایی، کارآفرینی، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
265. مطالعه و ارزیابی اثر رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری بر فعالیت بازاریابی دهان به دهان مثبت (مورد مطالعه: بانک صادرات استان فارس)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری، بازایابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
266. نقش تعدیل گر کیفیت خدمات پشتیانی بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی و شایستگی محوری بانک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات پشتیان، بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی، شایستگی محوری بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
267. بررسی رابطه بین هوش بازاریابی و مدیریت استراتژیک با نقش میانجیگری هوش سازمانی(مطالعه موردی: شعبات بانک سینا در مشهد)
کلیدواژه ها: شعب بانک سینا مشهد، مدیریت استراتژیک، هوش بازاریابی، هوش سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
268. اثر شخصیت برند مجازی مبتنی بر مشتری بر طنین برند در صنعت بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: شخصیت برند مجازی، طنین برند، بانک سامان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
269. بررسی تاثیر نقش تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر وفاداری الکترونیک در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: انگیزه های بیرونی، انگیزه های درونی ، تبلیغات شفاهی الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
270. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار بر روی عملکرد بانک ملی شهرستان زنجان
کلیدواژه ها: استراتژیهای بازاریابی؛ استراتژیهای کسب وکار، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 23 -
271. تاثیر فعالیت های بازاریابی بانکها در رسانه های اجتماعی بر قصد سرمایه گذاری در شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، سرمایه گذاری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
272. ارزیابی روند منجر شدن حس پشیمانی پس از خرید به تعویض برند در بین مشتریان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
273. بررسی تاثیر متغیرهای بازاریابی(کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری) بر وفاداری مشتریان تبیین نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات شهرستان شیراز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش مشتری، کیفیت مدیریت ارتباط, بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
274. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر انضباط کاری با توجه به نقش میانجی هوش رقابتی در شعب بانک مسکن استان کرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، انضباط کاری، هوش رقابتی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
275. بررسی مروری عوامل موثر در استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیک (نگرش به برند و بازاریابی دهان به دهان الکترونیک)
کلیدواژه ها: توسعه اقتصادی، بانکداری اینترنتی، نگرش به برند، بازاریابی دهان به دهان الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
276. تبیین ارتباط سیستم مدیریت برند و چابکی استراتژیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در استان فارس)
کلیدواژه ها: سیستم مدیریت برند، چابکی استراتژیک، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
277. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند و تصویر بانک بر قصد استفاده مجدد مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان شهرستان مشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تصویر بانک، قصد استفاده مجدد، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
278. بررسی تاثیر موئلفه های هویت برند سازمانیبر میزان عملکرد برند(مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: هویت برند، عملکرد برند ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
279. تاثیر تبلیغات دهان به دهان و عشق به برند بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، عشق به برند، ارزش ویژه برند، تداعی برند، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 26 -
280. نقش هفت (سین)سبز در توسعه پایدار
کلیدواژه ها: دولت سبز، مدیریت سبز، سازمان سبز، اقتصاد سبز، بازاریابی سبز، بانکداری سبز، مدیریت منابع انسانی سبز، توسعه پایدار.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9