بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
301. طراحی سیستم قیمت گذاری بر مبنای فعالیت برای سیستم بله بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت، صنعت بانکی ، بازاریابی خدمات بانکی، پیام رسان بله
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
302. بررسی تاثیر توجه به اهداف اجتماعی به واسطه ارزش مشتری بر عملکرد بازاریابی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اهداف اجتماعی، ارزش مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
303. بررسی تاثیر توجه به اهداف اجتماعی به واسطه تصویر سازمان بر عملکرد بازاریابی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اهداف اجتماعی، تصویر شرکت، عملکرد بازاریابی.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
304. امنیت و بازاریابی در سرویس پرداختPayPal
کلیدواژه ها: PayPal ،پرداخت الکترونیک، بانکداری، پول الکترونیک.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
305. شناسایی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفادار سازی مشتریان در سیستم بانکی (بانک های خصوصی شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، وفاداری مشتریان، محصول، قیمت، مکان، ترویج
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
306. شناسایی و رتبه بندی عوامل وفاداری به برند بانک دی از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، وفاداری به برند، بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 24 -
307. بررسی تاثیر آگاهی برند بر قصد خرید با میانجی گری کیفیت ادراک شده و وفاداری برند (مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان اسدآباد)
کلیدواژه ها: آگاهی برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری برند، قصد خرید
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
308. رابطه بازاریابی رابطه مند با کیفیت خدمات الکترونیکی با نقش تعدیل گری وفاداری مشتری (مورد مطالعه: بانک سپه شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
309. ارتباط هزینه های بازاریابی و رقابت پذیری بین بانکی بانک های خصوصی حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: هزینه های بازاریابی، رقابت پذیری، بانک های خصوصی، بورس اوراق بهادار تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
310. تاثیراجزای آمیخته ی بازاریابی خدمات بر جذب مشتریان
کلیدواژه ها: اجزای آمیخته ی بازاریابی خدمات، کیفیت خدمات، جذب مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
311. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصور مشتریان از برند (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران شهرستان کرمان)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، تصور مشتری از برند، تکنیک معادلات ساختاری، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
312. بررسی اثر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانکهای استان تهران)
کلیدواژه ها: بانک، بازاریابی، نوآوری، رقابت، پویایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
313. تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکت براساس نقش تعدیلگری رهبری خدمتگزار و گرایش بازاریابی رابطه مند بر خلق رفتار همکاری در ارزش مشترک (مورد مطالعه: کارمندان بانک مسکن در شهر تهران)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی شرکت، ارزش مشتری، رهبری خدمتگزار، گرایش بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
314. ارزیابی نقش مشارکت برند مشتری و تجربه برند در بانکداری اینترنتی ( مطالعه موردی بانک ملی )
کلیدواژه ها: مشارکت برند مشتری؛ وفاداری به برند، رضایت مشتری، تجربه برند مشتری، حداقل مربعات جزیی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
315. بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت بر بازاریابی آنلاین رابط همند (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: وب سایت، بازاریابی آنلاین، بازاریابی رابطه مند، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
316. بررسی نقش بشارت برند هویت برند بر ارزش افزوده تجربی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک پارسیان شهرستان ملایر)
کلیدواژه ها: بشارت برند، هویت برند، ارزش افزوده تجربی مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
317. تبیین مفهوم آمیخته ارتباطات بازاریابی در نظام بانکداری ایران: تیوری داده بنیاد
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی، تبلیغات، پیش برد فروش، روابط عمومی، آمیخته ترفیعات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
318. بررسی پیشایندها پیامدهای کیفیت رابطه کارمند-مشتری در خدمات بانکی اعتباری
کلیدواژه ها: بانک، تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)، کیفیت رابطه، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
319. اثربخشی برنامه های تبلیغاتی بانک ملی ایران در جذب مشتری
کلیدواژه ها: تبلیغات، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا، جلب توجه، تحریک تمایل، ایجاد علاقه، اقدام به خرید.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
320. بررسی بازاریابی حسی بر رفتار مشتریان با نقش میانجی ارایه خدمات نوین بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14