بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
341. بررسی استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: استراتژی نوین بازاریابی، بانکداری اختصاصی، خدمات بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
342. بررسی تاثیر ابعاد ارزش برند بر عملکرد شرکت با نقش تعدیل گر محبوبیت برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده)
کلیدواژه ها: ارزش برند، آگاهی برند، کیفیت درک شده، وفاداری برند، تصویر برند، عملکرد شرکت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
343. شناسایی ارتباط برند و بازاریابی رابطه مند با هدف بهره گیری مشتریان از سرویس های بانکداری اینترنتی بر اساس متغیر اعتماد در بانک صادرات شعب استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: هدف استفاده، بانکداری اینترنتی، برند شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
344. بررسی تاثیر عملکرد برند بر بازاریابی و برندینگ داخلی (مطالعه موردی : کارکنان بانک سامان در تهران)
کلیدواژه ها: هویت برند، وفاداری به برند، ارزش ویژه برند، صنعت پوشاک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
345. مکانیابی بهینه شعب بانک به عنوان مراکز توزیع در فرایند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی TOPSIS و AHP مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: مکانیابی، تصمیم گیری چند معیاره، برنامه ریزی صفر و یک AHP ، TOPSIS
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
346. مقایسه اثر بخشی بازاریابی محتوا و بازاریابی مفهومی از دید مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا (مطالعه ای در شعب بانک ملت تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوا، بازاریابی مفهومی، مشتریان رابطه گرا، مشتریان غیر رابطه گرا، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
347. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی براخلاق اسلامی کارکنان شعب بانک ملی ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتریان داخلی، ادراک حمایت سازمانی و اخلاق اسلامی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
348. تاثیر جامعه برند در شبکه های اجتماعی بر وفاداری به برند بانک با نقش میانجی اعتماد برند (مطلعه موردی: بانک ملی شهرستان اسدآباد)
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، جامعه برند، اعتماد برند، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
349. بررسی تاثیر مدیریت هویت برند و مسیولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد برند و رفتار شهروندی برند با نقش میانجی گری تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند، مسیولیت پذیری اجتماعی، تعهد سازمانی، عملکرد برند، رفتار شهروندی برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
350. کاربست الگوی مبتنی بر راهبرد در تعیین الزامات توسعه مدیریت الکترونیک روابط با مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک رفاه استان یزد)
کلیدواژه ها: الزامات سیستم مدیریت الکترونیک روابط با مشتریان، محرک های بازاریابی، ویژگی های مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
351. مکان یابی بهینه شعب بانک به عنوان مراکز توزیع در فرایند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی TOPSIS وAHP(مطالعه موردی : بانک مسکن شهرکرمانشاه)
کلیدواژه ها: مکان یابی، تصمیم گیری چند معیاره، برنامه ریزی صفر و یک، AHP، TOPSIS
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
352. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری، مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
353. بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران شهر مشهد)
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند خدمات، وفاداری به برند، بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
354. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بر برند با رویکرد AHP فازی (مطالعه موردی: بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: وفاداری، برند (نام تجاری)، روش تحلیل سلسله مراتبی فازی، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
355. رابطه برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه در بانک صادرات منطقه شمال تهران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی کارافرینانه،بانک صادرات، منطقه شمال تهران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
356. اثرگذاری تبلیغات دهان به دهان بانک ها و تطابق مشتریان همراه بانک ملت
کلیدواژه ها: هنجارهای اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان ، سهولت، همراه بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
357. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بانک ها بر تطابق مشتریان همراه بانک
کلیدواژه ها: همراه بانک، تبلیغات دهان به دهان، مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
358. بررسی عوامل تاثیر گذار در بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپرده های بانکی با استفاده از ضریب همبستگی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تنوع خدمات، حفظ حریم خصوصی و امنیت، اعتماد الکترونیکی، جذب سپرده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
359. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ دهی مشتری مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، ارزش برند، پاسخ دهی مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
360. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15