بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
361. شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
کلیدواژه ها: بهبود تجربه مشتری، بانکداری دیجیتال، بازاریابی دیجیتال
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
362. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه: بانک ملت شهر اراک
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
363. بررسی شیوه های ارتقاء فرهنگ بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری بانک ها از دیدگاه کارکنان مطالعه موردی، بانک ملت ایران، شهر اهواز
کلیدواژه ها: فرهنگ بازاریابی، مشتری مداری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
364. بررسی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان با قصد خرید مجدد مشتریان مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان مازندران
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، خرید مجدد، قصد خرید، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 30 -
365. ارزیابی مدل فروش متقاطع حساب جاری در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده، فروش متقاطع، حساب جاری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
366. جایگاه GIS در صنعت بانکی کشور
کلیدواژه ها: سامانه اطلاعات جغرافیایی،بازاریابی بانکی،کلاهبرداری مالی،مانیتورینگ
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
367. کاربرد همزمان مدل پذیرش فناوری و نظریه انتشار نوآوری در تدوین استراتژی توسعه بازار کیف پول الکترونیک
کلیدواژه ها: توسعه کیف پول الکترونیک، آمیخته / استراتژی بازاریابی، بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش فناوری، نظریه انتشار نوآوری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
368. اثر تبلیغات ویروسی بر رفتار کاربران شبکه اجتماعی تلگرام (مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات ویروسی، کاربران شبکه اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان، رسانه اجتماعی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
369. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت (مطالعه موردی: کارکنان بانک تجارت تهران)
کلیدواژه ها: مسولیت اجتماعی، بازاریابی داخلی، قصد ترک خدمت، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
370. رابطه بین ابعاد استراتژی بازاریابی سبز و وفاداری مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز، وفاداری مشتریان، ارزش مشتری، ارزش ویژه برند، ارتباطات، ارزش سبز
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
371. عوامل و موانع موثر بر بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، عوامل موثر، موانع بانکداری الکترونیکی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
372. بررسی رابطه بین مشتری گرایی و خدمت گرایی با رضایت شغلی در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
373. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با بازارگرایی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهدسازمانی، رفتارشهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
374. بررسی نقش رسانه های اجتماعی در ایجاد ارزش برند مورد مطالعه بانک شهر مدیریت شعب شهر تهران
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، ایجاد ارزش برند، بانک شهر، مدیریت شعب استان تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
375. اثربخشی تبلیغات بانک مسکن با تاثیرگذاری پیام های اقناعی بر تمایلات رفتاری مشتری از طریق عقاید و نگرش های مشتریان
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، پیام های اقناعی، تمایلات رفتاری، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
376. بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه مشتری (بانک تجارت تهران)
کلیدواژه ها: رسانه های بازاریابی، جذب سرمایه مشتری، بانک تجارت، شهرستان تهران
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
377. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات در شهر مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آمیخته بازاریابی خدمات، محصول، قیمت، مکان، ترفیع، پرسنل، شواهدفیزیکی، فرایند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم زیست محیطی و مدیریتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
378. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر ارزش ویژه برند بانک ملت
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تبلیغات محیطی، تجربه مشتری، تصویر برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم زیست محیطی و مدیریتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
379. تبلیغات اینترنتی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی دانش و فناوری علوم مهندسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
380. تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در جهت ورود به بازارهای بین المللی با رویکرد سوات: (مطالعه موردی بانک توسعه صادرات ایران)
کلیدواژه ها: تدوین استراتژی، بازاریابی، ورود به بازارهای بین المللی، رویکرد سوات، بانکتوسعه صادرات ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13