بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1078
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
21. شناسایی عوامل موثر بر چابکی بازاریابی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک های شهر کرمان)
کلیدواژه ها: چابکی، بازاریابی، صنعت بانکداری، چابکی بازاریابی .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 31 -
22. بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر بهبود عملکرد مالی بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه، عملکرد مالی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
23. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر مدیریت روابط با مشتری (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک سرمایه استان خراسان)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، مدیریت روابط مشتری، بانک سرمایه، استان خراسان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
24. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ادراک مصرف کننده از فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کار الکترونیک در شعب بانک صادرات استان خوزستان
کلیدواژه ها: ادراک مصرف کننده، فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، کسب و کار الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
25. بررسی نقش بازاریابی در سیستم نوین بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملی شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: بانکداری، بازاریابی، سیستم نوین بانکداری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 5 -
26. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر وفاداری برند مشتریان در بانک سپه شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، وفاداری برند، مشتریان بانک سپه شهر تهران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
27. شناخت و بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM )در بازاریابی با تاکید بر صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، بانکداری، رضایتمندی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی،اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
28. تاثیر تبلیغات با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر عملکرد تجاری سازمان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، ارزش ویژه برند ، عملکرد شرکت، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
29. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ادراک کارکنان و کیفیت خدمات درک شده توسط مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، ادراک کارکنان، انگیزش، توانمندسازی، هویت سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت نوین و کسب و کارهای نوپا
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
30. تاثیر فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه بر ابعاد ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه؛ ارزش ویژه برند؛ وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
31. بررسی نقش میانجیگری ارزش ادراک شده در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی دهان به دهان ( مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده؛ کیفیت خدمات الکترونیکی؛ بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
32. بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک، خدمات الکترونیکی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی ایده های نوین در فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
33. بررسی رابطه بین رضایت مشتریان با تبلیغات دهان به دهان در بانک های تجارت شهر بهبهان
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، تبلیغات دهان به دهان، بانک تجارت، بهبهان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
34. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات-بانکداری الکترونیک -مشتری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
35. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
36. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان (مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
37. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان (موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی ، اعتماد سازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
38. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان( موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، اعتماد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
39. بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت خدمات بر بازاریابی دهان به دهان (موردمطالعه: بانک انصار استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: تجربه برند۱، کیفیت خدمات۲، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
40. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان(موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22