بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
581. بررسی اثرات پیشینه برندبرتصویر نهایی برند و مزیت رقابتی درشرکتهای خدماتی (بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده برند،نگرش مشتری، توسعه برند، تصویربرند، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
582. تاثیر نوآوری در تبلیغات شفاهی و پنهان بر بازاریابی بانک های خصوصی جهت دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه
کلیدواژه ها: تبلیغات پنهان، تبلیغات شفاهی، بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار، نوآوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
583. بررسی میزان تاثیر الگوریتم ژنتیک در حوزه بانکداری نوین
کلیدواژه ها: الگوریتم ژنتیک ، بازاریابی، رقابت،بانکداری نوین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
584. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر اهواز)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ارزش ویژه برند، وفاداری، آگاهی از برند/تداعی برند و کیفیت ادراک شده
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس سراسری پیشرفتهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
585. بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، بازاریابی، عملکرد مالی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
586. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی با تاکید بر نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مطالعه ی موردی : بانک صادرات استان آ.غ)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری گرایی، تعهد سازمانی، لیزرل، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
587. بررسی رابطه بین مولفه های بازاریابی رابطه مند و تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تعهد سازمانی کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
588. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، اعتماد مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
589. بررسی رابطه بین کیفیت عملیاتی و کیفیت ارتباطی کارکنان با تبلیغات شفاهی مشتریان بانک کشاورزی استان ایلام
کلیدواژه ها: کیفیت عملیاتی، کیفیت ارتباطی، تبلیغات شفاهی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
590. بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، ارتقاء برند، تمایلات رفتاری مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
591. تاثیر شاخص های ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارتقاء برند (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهر تهران)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، ارتقاء برند، تمایلات رفتاری مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
592. تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارتقاء برند با تبین نقش میانجی تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، ارتقاء برند، تمایلات رفتاری مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
593. تحلیل میزان تاثیر پتانسیل ارایه خدمت بر عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی با استفاده از نقش میانجی گرانه خدمت محوری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در استان اصفهان)
کلیدواژه ها: پتانسیل ارایه خدمت، خدمت محوری، عملکرد بازاریابی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
594. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری اینترنتی، مشتریان سیستم بانکی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: اولین کنگره سراسری تحول و نوآوری در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 5 -
595. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک توسعه صادرات ایران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری، بازاریابی رابطه مند، بانک توسعه صادرات ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنگره سراسری تحول و نوآوری در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
596. بررسی تاثیر توسعه کارکنان بر مشتری گرایی کارکنان بانک کشاورزی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری گرایی، توسعه کارکنان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
597. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی کارکنان بانک کشاورزی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری گرایی، ارایه چشم، پاداش، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
598. بررسی تاثیر بازار یابی رابطه مند بر روی رفتار تغییر بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : مشتریان شعب بانک ملی در شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، پیوندمالی،پیوند اجتماعی،پیوند ساختاری،ارزش بر مبنای فایده،ارزش لذت جویانه،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
599. استراتژی بانک سبز پل ارتباطی بازاریابی اجتماعی ومسیولیت اجتماعی
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، بازاریابی، مسیولیت اجتماعی، استراتژی سبز
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
600. اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه ی برند، اعتماد، شهرت سازمان، صنعت بانکداری، مسیولیت اجتماعی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16