بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
601. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات، دانش مشتری،بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
602. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک سامان (مورد: شعب شمال شهر تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، ارزش ویژه برند، کیفیت ادراک شده از برند، تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند، بانک سامان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
603. بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانک اقتصاد نوین بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان تهرانی
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی از برند، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
604. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه نام و نشان (مطالعه موردی: بانک مسکن شهرستان رشت)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارزش ویژه نام و نشان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
605. بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ،وفاداری به برند ، رضایت مشتری ، شکایات مشتریان، ارزش درک شده، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
606. تبیین راهبردهای بازاریابی بهمنظور جذابیت و انتخاب بازار هدف در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: جذابیت بازار، بازار هدف، تقسیم بندی بازار،مدیریت بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
607. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی ، ارتباط با مشتریان وقابلیت های تکنولوژیک و منابع انسانی بر عملکرد بانک صادرات یزد با توجه به نقش کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، توانمندسازی، آموزش خدمات، قابلیت های تکنولوژی، قابلیت های ارتباط با مشتریان، کیفیتخدمات ، عملکرد کلی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 28 -
608. بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران)
کلیدواژه ها: هوش عاطفی، هوشمندی بازاریابی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
609. رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه
کلیدواژه ها: اخلاق، بازاریابی، بازاریابی اخلاقی، وفاداری مشتری، ابعاد وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
610. اهمیت رضایتمندی کارکنان و نقش توانمندسازی منابع انسانی و بازاریابی داخلی در ایجاد آن (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک کشاورزی در شهربجنورد)
کلیدواژه ها: توانمندسازی، منابع انسانی، بازاریابی داخلی، رضایتمندی، کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
611. شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانک صنعت و معدن
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، شناسایی، بانک صنعت و معدن، لیزرل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
612. بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند بانک سینا (مورد مطالعه : شعب استان تهران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تجربه مشتری، رضایتمندی مشتری ، دلبستگی به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
613. بررسی رابطه بازاریابی با عوامل مدل چابکی شریفی-ژانگ در بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، چابکی سازمانی، مدیریت بانک، کارکنان بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
614. بررسی عوامل موثر بر افزایش مشتریان بانک در راستای استراتژی بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی ، بانک ، مشتری ، خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
615. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، رضایت شغلی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
616. بررسی رابطه بین بازاریابی الکترونیکی و عملکرد شعب بانک شهر استان البرز
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی، عملکرد، بازار محوری، بانک شهر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
617. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی با نقش میانجی احساسات و کیفیت رابطه برند (مطالعه موردی:مشتریان شعب بانک سپه در شهر تهران)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی ، تبلیغات شفاهی ، احساسات ، کیفیت رابطه برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
618. بررسی نقش خدمات ارائه شده در بانکداری الکترونیک و اعتماد بر پذیرش برند الکترونیک
کلیدواژه ها: خدمات ارائه شده، بانکداری الکترونیک، اعتماد الکترونیکی، برند، برند الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
619. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی (CSR) به محیط بر ارزش ویژه برند مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی، ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده برندد، آگاهی به برند، تداعی برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
620. بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند(مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ابعاد برند خدمات، وفاداری به برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23