بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
701. بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: روابط موفق با مشتری، ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 25 -
702. بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی، ارتباطات بین بخشی، تعارض وظیفه ای، فرصت های اجتماعیشدن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
703. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی، ارتباطات بین بخشی، تعارض وظیفه ای، فرصت های اجتماعیشدن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
704. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در کارایی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، کارایی نسبی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
705. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر نوآوری بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، نوآوری، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
706. دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر نوآوری بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت بررسی تأثیر مبادله شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، نوآوری، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
707. بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی ، تعهد و بازاریابی داخلی در میان کارکنان ( مطالعه موردی : بانک صادرات سرپرستی شرق تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، یادگیری سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
708. بررسی تاثیر تکنولوژی بر افزایش بهره وری و کارایی مشتریان بانک صادرات مطالعه موردی مشتریان شعب بانک صادرات بندر عامری
کلیدواژه ها: تبلیغات، تکنولوژی، محیط کاری ،بهره وری مشتریان، کیفیت اطلاعات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
709. شناسایی ویژگی های یک شعار تبلیغاتی موثر از دیدگاه مشتریان بانک ملی استان مازندران
کلیدواژه ها: تبلیغات، هویت برند، تصویر برند،ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
710. مفهوم بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، بازاریابی اجتماعی، رابطه متقابل، ایجاد تعهد، ایجاد همدلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
711. شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، وفاداری مشتری بانک ملت سنندج
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
712. تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد
کلیدواژه ها: هویت برند ، اعتمادبه برند ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
713. بررسی شیوه های ارتقاء فرهنگ بازاریابی و مشتری مداری بانک توسط مسئولین باجه ها مطالعه موردی، بانک کشاورزی ایران، استان کهگیلویه وبویراحمد
کلیدواژه ها: فرهنگ بازاریابی ، مشتری مداری ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
714. بررسی میزان توجه به برند سازمانی در بانکها مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: برند ، وفاداری به برند ، بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
715. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی مبتنی بر نقش کیفیت خدمات مورد مطالعه شعب بانک انصار در استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، بازارگرایی ، پرسشنامه استاندارد ، کیفیت خدمات ، نمونه گیری تمام شماری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 25 -
716. بررسی رابطه آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برنذ درشعب منتخب بانک ملت در شهرتهران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، برند ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
717. بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران
کلیدواژه ها: جهت گیری های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی، عوامل محیطی، عملکرد بانک توسعه صادرات ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
718. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی-ارزش ویژه برند-روش حداقل مربعات جزیی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
719. تاثیر تبلیغات و وفاداری به برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک تجارت شهرستان بویراحمد
کلیدواژه ها: برند-مشتریان-تبلیغات-وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
720. تاثیر برند گستردگی شعب بانک تجارت شهرستان بویراحمد
کلیدواژه ها: برند-مشتریان-گستردگی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 5