بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
761. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک ملت شهربابل
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، کیفیت ادراک شده، ترجیح برند
محل انتشار مقاله: همایش ملی نوآوری مالی و توسعه مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
762. نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی در جذب و حفظ مشتریان در شعب بانک
کلیدواژه ها: خدمات بانکی، بانکداری، بازاریابی، برنامه ریزی، مشتری، مدیریت بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
763. بررسی تأثیر انواع محیط های بازاریابی بر جذب منابع مالی در نظام بانکی(مطالعه موردی بانک دی در شهر تهران)
کلیدواژه ها: محیط بازاریابی ؛ منابع مالی؛ نظام بانکی؛ بانک دی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
764. بررسی نق صفات اخلاقی بر ارزش برند بانک (مورد مطالعه: شعب بانک سپه شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: ارزش برند، ابعاد ارزش برند، صفات اخلاقی کسب و کار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 5 -
765. تدوین و انتخاب راهبرد بهینه بازاریابی سپرده های ممتاز بانک مسکن با رویکدر ترکیبی دیمتل و ای ان پی
کلیدواژه ها: راهبرد بهینه، تکنیک دیمتل، تکنیک ای ان پی، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
766. تبلیغات: به عنوان محرک بهبود ارزش ویژه برند در صنعت بازاریابی خدمات بانکی (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، برند، ارزش ویژه برند، بانک قرض الحسنه مهر ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
767. بررسی جایگاه سرمایه انسانی در خلق ارزش ویژه برند مبتنی بر مدل CBBE در بانک ملی ایران شعب منتخب تهران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، سرمایه انسانی، بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
768. کیفیت قوانین بین مولفه های بازاریابی داخلی و بازارگرایی با عملکرد با استفاده از نظریه مجموعه راف مطالعه موردی : شعب بانک ملی شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، عملکرد ،تئوری راف
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
769. بررسی تاثیر پیوندهای بازاریابی رابطه مند بر قصد استفاده مشتریان ازخدمات بانک(مطالعه موردی:بانک تجارت کرمان)
کلیدواژه ها: پیوند های بازاریابی رابطه مند،اعتماد،قصد استفاده،بانکداری
محل انتشار مقاله: همایش ملی دستاوردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
770. نقش کارآفرینی در تحقق مزیت رقابتی پایدار در بانکهای خصوصی(مطالعه موردی بانک صادرات کرمانشاه)
کلیدواژه ها: بانک خصوصی، بازاریابی، سازمان، کارآفرینی، مزیت رقابتی پایدار
محل انتشار مقاله: دومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
771. بررسی تاثیر کیفیت خدمات و آمیخته بازاریابی اینترنتی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی:بانک ملی شعبه محمودآباد)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی اینترنتی،کیفیت خدمات،وفاداری مشتریان،بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
772. تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (7p)بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ملی (مورد مطالعه : شعب شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی خدمات، بانک، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
773. ارزیابی تاثیر تبلیغات بیلبوردی بانک ملی بر جذب مشتریان در شهر کرج
کلیدواژه ها: آگهی های تبلیغاتی، بیلبورد، جذب مشتری، داگمار، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
774. ارزیابی تاثیر آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی بر جذب مشتریان بانک ملی( شهر کرج)
کلیدواژه ها: آگهی های تبلیغاتی، تلویزیون، جذب مشتری، داگمار، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
775. اولویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک اقتصاد مهر (مطالعه موردی: استان زنجان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، بازاریابی رابطه مند ، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
776. ارائه مدلی در جهت ارتقا کیفیت خدمات مشتریان بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: سروکوال، کیفیت خدمات، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
777. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک کشاورزی شهرستان شیروان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض، رضایت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
778. بررسی رابطه تعهد برند و رفتار شهروندی برند کارمندان باتوجه به نقش اعتماد انها(درشعب بانک ملی استان گیلان)
کلیدواژه ها: تعهد برند،رفتار شهروندی برندکارمندان، نقش اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
779. بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ( مطالعه موردی : شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان )
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری ، بازاریابی رابطه مند ، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان کلیدی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
780. رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13