بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
61. تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری،تعهد مشتری.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
62. تاثیر اعتماد وهنجار های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان بر قصد پذیرش همراه بانک با شناسایی متغیرهای تاثیر گذار بر روابط آنها (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
کلیدواژه ها: اعتماد ، هنجارهای اجتماعی ، بازاریابی دهان به دهان ، قصد پذیرش همراه بانک.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
63. نقش شیوه های بازاریابی الکترونیکی بر قصد پذیرش بانکداری از راه دور با نقش میانجی اعتماد و تعدیل گر مشارکت مصرف کننده
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، بانکداری از راه دور، اعتماد، مشارکت مصرف کننده، بانکداری،
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
64. تحلیل نقش بازاریابی در بانکداری و بررسی مزایای آن
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی داخلی، استراتژی بازاریابی، رقابت پذیری، بازاریابی در بانکداری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
65. بررسی تاثیر ویژگی های تعاملی و کارکردی شبکه های اجتماعی بر عملکرد بانک ها (مورد مطالعه بانک ملت استان قزوین)
کلیدواژه ها: قابلیت شبکه اجتماعی،بازاریابی شبکه اجتماعی، اثربخشی فعالیت بازاریابی، عملکرد فروش.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
66. نقش تبلیغات در کیفیت بخشی بانکداری و جذب مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات، بانکداری، مشتری، بانک ها
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
67. نمایندگی پویای امکان تجزیه و تحلیل بازاریابی نقاط قوت و ضعف به منظور تدویناستراتژی های بازاریابی در بانک تجارت
کلیدواژه ها: تصمیم گیری چند معیاره، فرصت ها و تهدیدها، استراتژی و استراتژی بازاریابی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
68. بررسی رابطه بین بازاریابی چابک و درگیری ذهنی با وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی چابک ، درگیری ذهنی ، وفاداری مشتریان، شعب بانک مسکن شهر تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
69. بررسی رابطه بین بازاریابی(تبلیغات) دهان به دهان با جذب مشتریان بانک های ملی بندر دیلم
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان،جذب مشتریان،بانک ملی،بندر دیلم
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
70. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایت مشتریان بانک های ملی بندر دیلم
کلیدواژه ها: بازار یابی رابطه مند،رضایت مشتریان ،بانک ملی،بندر دیلم
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
71. بررسی تاثیر سیستم های اطلاعات بازاریابی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابیدر بانک رفاه کارگران استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، سیستم های اطلاعات بازاریابی
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
72. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه:کارکنان و مشتریان شعب بانک رفاه شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوا،قصدخریدمجدد،مدیریت ارتباط بامشتری
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
73. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان شعبات بانک صادرات خراسان شمالی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، عملکرد شغلی، چشم انداز بازاریابی، توسعه بازاریابی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
74. نقش عوامل موثر در تدوین استراتژی های بازاریابی برای بانک (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، ANP ، DEMATELE، TOPSIS ، موسسه اعتباری ملل
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
75. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان با در نظرگرفتن متغیرمیانجی کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی :شعب بانک ملت گرگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
76. تاثیر تجربه برند، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر بازاریابی دهان به دهان در بین مشتریان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: ارزش درک شده، کیفیت خدمات، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
77. بررسی نقش بازاریابی خدمات نوین بانکی بر ارزش آفرینی برای مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی متمایز خدمات، بانکداری رقابتی، بازاریابی خدمات نوین بانکی، خدمات رقابتی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
78. تعیین اثرات بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی و کشاورزی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان ، بانک کشاورزی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
79. بررسی نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند و ارزش ویژه برند بر رابطه بین نگرش برند و تبلیغات دهان به دهان بر تمایل به پرداخت مصرف کننده (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: نگرش برند ، تبلیغات دهان به دهان ، تمایل به پرداخت مصرف کننده
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
80. استراتژی مایکل پورتر در بازاریابی دیجیتال بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری، اینترنت، رسانه های مجازی، بازار یابی، مدیریت، موسسات مالی، بانک اسلامی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 24