بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
781. نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در توسعه و تقویت برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، برند، توسعه برند، تقویت برند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
782. بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی در بین شعب بانک تجارت دراستان گیلان
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی، اثربخشی بازاریابی، آگاهی از فرصت های بازار، آگاهی از آسیب پذیری کلیدی سازمان، آگاهی از تهدیدات رقبا
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
783. بررسی رابطه بین عوامل جلب رضایت مشتری و بازایابی ارتباطی دربانک سپه شهر کرمان
کلیدواژه ها: مشتری، رضایت مشتری، بازاریابی ارتباطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
784. نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد و توسعه برند خدمات بانکی(مطالعه موردی: بانک مسکن استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، برند، ایجاد برند، توسعه برند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
785. شناسایی عوامل موثر برایجاد ارزش ویژه برند در بانک تجارت
کلیدواژه ها: تجربه خدمت، خویشاوندی برند، رضایت مشتری، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
786. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مندی مشتری، وفاداری مشتری، سهم مشتری، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
787. بررسی اثربخشی ساختار استراتژی های بازاریابی رابطه مند در بانک ملت
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
788. بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت
کلیدواژه ها: اعتماد برند، شناسایی برند، طرفداری از برند، بانک ملت شهر تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
789. بررسی عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد رضایتمندی و وفاداری کارکنان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی،رضایتمندی شغلی،اعتماد به مدیریت،وفاداری کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
790. بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی ویروسی، تمایل به انتشار پیام، نگرش به پیام، دشواری انتقال، غنای رسانه، ارزش ویژه برند، طنز
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی بورس - بانک - بیمه با رویکرد توسعه پایدار (ارتباط دانشگاه با صنعت)
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
791. بررسی تاثیر برند تجاری بر عقاید استفاده کنندگان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک های دولتی و خصوصی شهرستان شاهین دژ)
کلیدواژه ها: برند تجاری، بانکداری الکترونیک، بانک های دولتی و خصوصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
792. پیشبینی پذیرش یا عدم پذیرش پیشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از یک مدل پیش بینی کننده ترکیبی: رویکرد داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی، طبقه بندی کننده ترکیبی، رأی گیری، صنعت بانکداری، بازاریابی تلفنی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در فناوری اطلاعات، کامپیوتر ومخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
793. تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، فعالیت های بهبود و توسعه، چشم انداز شرکت، پاداش، رفتار کناره گیرانه و ضدبهره ور
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
794. بررسی پیامدهای برنامه های بازاریابی رابطهمند در صنعت بانکداری ایران مطالعه موردی: شعب بانک مسکن شهر ارومیه
کلیدواژه ها: اعتماد، برنامههای بازاریابی رابطهمند، کارا بودن مبادله
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
795. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی؛ رضایت شغلی؛ مشتری خارجی؛ مشتریان داخلی؛ تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
796. بررسی ارتباط استراتژی بازاریابی رابطه مند با سهم بازار بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطهمند، سهم بازار، اعتمادسازی، تعهد بانک، مدیریت تعارض، کیفیت ارتباطات، بانک توسعه تعاون
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
797. تاثیر روابط میان ابعاد ارزش ویژه برند و ارزش ویژه کلی برند از منظر پاسخ مصرف کنندگاندر صنعت بانکداری مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر پاسخ مصرف کنندگان،وفاداری به برند ،کیفیت درک شده ،تداعی های برند،آگاهی از برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
798. تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند وترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعهبانک مهر اقتصاد)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر پاسخ مصرف کنندگان،قصد خرید،ترجیح برند،پرداخت بیشترقیمت، گسترش برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
799. بررسی عوامل مؤثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک های خصوصی مطالعه موردی: شهرستان قائم شهر
کلیدواژه ها: واژه رفتار مصرف کننده،ترجیحات مشتری،بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
800. بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکتدر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، شهرت سازمانی، ارزش ویژه برند، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14