بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
821. بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی خدمات ، خدمات بانکی ، دسترسی به شعب ، تبلیغات ، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
822. مطالعه ای پیرامون بررسی رابطه بین هزینه های تبلیغات با وفاداری به برندبادرنظرگرفتن نقش متغیرهای میانجی تصویرشرکت کیفیت دریافت شده و رضایتمندی مشتری دربانک شهر
کلیدواژه ها: هزینه های تبلیغاتی ، وفاداری برند ، تصویرشرکت ، کیفیت دریافت شده ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
823. اثر روش های تبلیغاتی بر جذب مشتریان بانک سینا در استان خراسان با استفاده از مدل داگمار
کلیدواژه ها: رسانه های ارتباطی، جذب مشتری، مدل داگمار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
824. بررسی رابطه بین تبلیغات رسانه ای(تصویری) با سپرده های بانکی بانک سپه منطقه اصفهان
کلیدواژه ها: تبلیغات ،تبلیغات رسانه ای، بانک سپه، سپرده های موثر، سپرده های غیر موثر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
825. عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان نسبت به دریافت پیامکهای تبلیغاتی تبلیغات موبایلی در بانک صادرات سرپرستی جنوب تهران
کلیدواژه ها: تبلیغات /پیامک های تبلیغاتی /بانکداری الکترونیک /رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
826. ارتباط تبلیغات تلویزیونی با جذب منابع بانکی
کلیدواژه ها: تبلیغات تلویزیونی، بانک سپه، منابع دیداری، منابع غیر دیداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
827. تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر سپردهگذاری در بانک ها براساس مدل معادلات ساختاری
کلیدواژه ها: تبلیغات تلویزیونی، آگهی های منطقی، آگهی های احساسی، سپرده های بانکی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
828. بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران
کلیدواژه ها: اثربخشی، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
829. تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک سامان اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند؛ رگرسیون چند متغیره؛ مدیریت تعارض؛ رگرسیون
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
830. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی الکترونیک در امور شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رابطه بین دانش ، بازاریابی الکترونیک ، آذربایجان شرقی ،
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
831. تأ ثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش برند بانک مورد مطالعه: شعب بانک سپه شهراصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند, ابعاد بازاریابی رابطه مند, ارزش برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
832. ارائه مدلی در جهت ارتقا کیفیت خدمات مشتریان بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: سروکوال، کیفیت خدمات، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
833. بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران
کلیدواژه ها: اثربخشی، اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
834. شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتری، کیفیت رابطه، نگهداریمشتریان، بانک سپه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
835. بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی، عملکرد بازار، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
836. بررسی تأثیر فرآیند خدماترسانی بر تجهیز منابع مالی در صنعت بانکداری(مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران)
کلیدواژه ها: تجهیز منابع مالی، بازاریابی، آمیخته بازاریابی، فرآیند خدمات رسانی، بانک سپه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
837. تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، کیفیت خدماتالکترونیک ، تبلیغات شفاهی ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
838. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر رجحان خرید مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی،رجحان خرید،مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
839. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک خصوصی(مطالعه موردی بانک تجارت استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی،آمیخته بازاریابی،ترجیح نام تجاری(انتخاب بانک)
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
840. روشهای نوین بازاریابی بانکی و رویکردهای آن
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، ابزارهای قدیمی، ابزارهای نوین، بازاریابی مرکب، داده کاوی
محل انتشار مقاله: سومین جشنواره ملی بانک ها و موسسات مالی(ایران بانک ۲۰۱۵)
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10