بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
881. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی بانک صادرات شهرستان یزد
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، عملکرد بازاریابی بانک و بانک صادارات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
882. ارزیابی عملکرد بازاریابی ادارات امور شعب در بانک رفاه بااستفاده از روش ترکیبی GRA و تاپسیس فازی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، بازاریابی ،روشGRA، شاخص نمونه، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
883. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کاهش وارضایتی مشتریان مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی ، بازاریابی داخلی ، توانمندسازی ، تسهیم اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
884. بهینه سازی عملکرد بازاریابی در خدمات از مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد بازاریابی، اعتماد، رضایت، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
885. مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسکریه)
کلیدواژه ها: عملکرد مدیران مالی، عملکرد پرسنل صفی، سیاست ها، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
886. بررسی تاثیرابعاد بازاریابی رابطه مند براعتمادووفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، وفاداری مشتری ، اعتمادمشتری ، صنعت بانکداری ، ضریب همبستگی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
887. اثرگذاری بازاریابی داخلی بر بهبود کیفیت خدمات داخلی مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بانک صادرات، صنعت بانکداری، کیفیت خدمات ، منابع انسانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
888. اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP در شهرستان سبزوار
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات، بازاریابی خدمات بانکی، ترجیح مشتری، روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
889. بررسی تأثیر شعار بانک بر وفاداری به برند بانک ملی در شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: شعاربانک ، حالت ، ابهام ، سازگاری ، کیفیت دریافت شده ، آگاهی ازبرند ، تداعی ازبرند ووفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
890. بررسی اثر عوامل تاثیر گذار بر اثر بخشی کانال های بازاریابی
کلیدواژه ها: اثربخشی، کانال بازاریابی، مدل معادلات ساختاری، بانک کشاورزی، استان کردستان
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت توانمندی ها در اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 19 -
891. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری به عنوان مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، کیفیت خدمات، رابطه دوستانه کارکنان- مشتریان، رضایت مشتریان داخلی، کارهیجانی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت توانمندی ها در اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
892. تاثیر بازاریابی خدمات بانکی بر میزان مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات، بازاریابی رابطه مند، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
893. بررسی میزان تحقق بانکداری الکترونیک در ایران و ارائه استراتژی های مطلوب بازاریابی( مورد مطالعه: بانک کشاورزی شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: زیر ساخت های بانکداری الکترونیک، میزان تحقق، استراتژی های بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
894. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ارتقاء کیفیت خدمات بانکی مطالعه موردی:بانک کشاورزی استان قم
کلیدواژه ها: خدمات بانکی ، بازاریابی داخلی ، بانک کشاورزی ، مسئولیت پذیری ، ارتباطات
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
895. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات با رضایت مشتری مورد مطالعه:شعب موسسه اعتباری قرض الحسنه ولیعصر (عج)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، کیفیت خدمات ، رضایت مشتری ، رضایت شغلی ، شعب قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
896. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک بانک کشاورزی ووفاداری مشتریان به برند
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، وفاداری مشتریان ، برند ، بازاریابی حرفه ای
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
897. بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی وجذب مشتری دربانک رفاه
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، جذب مشتری ،بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری ، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
898. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی ،رفتار شهروندی سازمانی، بازارگرایی،عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری ، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
899. سنجش میزان اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات بانک بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: فعالیتهای بازاریابی، تبلیغات، وفاداری، بانک تجارت، کرمانشاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
900. بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8