بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
901. بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری
کلیدواژه ها: تبلیغات، رسانه، تبلیغات رسانه ای، مدل آیدا ، اثر بخشی، سیستم بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
902. بررسی رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه، مشتریان بانک مسکن خرم آباد)
کلیدواژه ها: تبلیغات ، ارزش ویژه برند، مشتریان بانک مسکن خرم آباد
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و آموزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
903. بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن
کلیدواژه ها: بازاریابی سبز، پذیرش ICT، بانکداری اینترنتی، محیط زیست
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
904. بررسی مهندسی ارزش دراثربخشی تبلیغات پست بانک مطالعه موردی:شعبه نوبهارکرمانشاه
کلیدواژه ها: تبلیغات , پست بانک , اثربخشی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
905. بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل)
کلیدواژه ها: فعالیتهای بازارشناسی، وفاداری مشتری، بانک کشاورزی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
906. وفاداری الکترونیکی به برند الکترونیکی بانکداری
کلیدواژه ها: اینترنت، برند ، برند الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی، وفاداری،وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
907. اهمیت کیفیت خدمات الکترونیک در بهبود بازاریابی رابطهمند و مشتریمداری نوین در صنعت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، خدمات بانکی، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت مندی مشتری،مشتریمداری و بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
908. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی کارکنان بانک ملی شهر شیراز)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ،شاخص های بازاریابی داخلی ، کیفیت ارائه خدمات
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
909. بررسی تأثیر هوش هیجانی و هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: هوش، هوش هیجانی، هوش تجاری، بازاریابی، خدمات بانکی، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
910. بررسی تأثیر تغییر لوگو بر ارزش ویژه برند بانک ملت
کلیدواژه ها: لوگو، ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تداعی از برند، کیفیت درک شده از برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 21 -
911. تأثیر کیفیت خدمات و آگاهی از برند بر وفاداری به برند با تأکید براثر میانجیگری اعتماد برند در میان مشتریان بانک سپه شهرسمنان
کلیدواژه ها: آگاهی از برند ، کیفیت خدمات ، اعتماد به برند ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 24 -
912. بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات در شعب بانک ملی استان ایلام
کلیدواژه ها: بازریابی درونی، کیفیت خدمات، شعب بانک ملی استان ایلام
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
913. بررسی تاثیر تبلیغات برارزش ویژه برند بانک مطالعه موردی بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: تبلیغات .ارزش ویژه برند.بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
914. بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک شهر)
کلیدواژه ها: تبلیغات، ترفیع، برند، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
915. بررسی تاثیر تبلیغات بر عملکرد تجاری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، هزینه تبلیغات ، عملکرد تجاری، نگرش به تبلیغات درک شده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
916. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تبلیغات، وفاداری به برند ، ارزش ویژه برند ، تداعی برند، آگاهی برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
917. بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش برند (بانک ملت) از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملت خراسان شمالی شیروان)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
918. تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: برندینگ خدماتی، ابعاد برند خدمات، نگرش برند، رضایت برند، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 22 -
919. بررسی تاثیر بعد اطلاعاتی وب سایت بر اثربخشی بازاریابی اینترنتی نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (شعب بانک ملی مشهد)
کلیدواژه ها: اثربخشی بازاریابی، اعتماد الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، بعد اطلاعاتی وب سایت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس الکترونیکی بین المللی فن آوری اطلاعات،حال و آینده
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
920. نقش ارزیابی عملکرد بانکها در جذب و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد , تبلیغات , بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7