بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
921. شناسایی روش های تقویت روابط با مشتریان در نظام بانکی
کلیدواژه ها: مشتری، ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطه مند، تقویت ارتباط با مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
922. بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی با وجود متغیر میانجی بازاریابی داخلی درصنعت بانکداری : مورد کاوی بانک سپه شهر تهران
کلیدواژه ها: توانمندسازی کارکنان ، بازاریابی داخلی ، کیفیت ارائه خدمات منابع انسانی ، بانک سپه ، مدلسازی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
923. بررسی اثرات بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان « مورد مطالعه: بانک ملی اردبیل
کلیدواژه ها: وفاداری، بازار یابی، مشتری، رضایت مندی،ارتباطات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
924. مقایسه تطبیقی اثربخشی رسانه های مختلف در تبلیغات بانکی( مورد مطالعه : شعب ممتاز بانک سپه استان تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات ، سودآوری ،اثربخشی ، بازاریابی ، بانک سپه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
925. اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی برند به منظور ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بازاریابی برند، تصمیم گیری چند معیاره، فرآیند تحلیل شبکه ای، دیمتل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
926. بررسی رابطه بین هوش رقابتی و اثر بخشی استراتژی های بازاریابی در بین بانک های بانک ملی و صادرات شهر همدان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، اثربخشی استراتژیهای بازاریابی، بانک های ملی و صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
927. بررسی تاثیر جایگاه بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندان سازمانی و بازارگرایی(مطالعه موردی شعب بانک صادرات درشهریزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رفتارشهروندی سازمانی، بازارگرایی PLS
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
928. بررسی تأثیر ارزش مورد انتظار مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران مطالعه موردی: مشتریان بانک ملی در استان زنجان
کلیدواژه ها: ادراکات برند خدمات، کیفیت خدمات، ارزش مشتری و وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
929. تاثیر منابع سازمانی بر عملکرد بازاریابی شواهدی از صنعت بانکداری استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: منابع سازمانی، مزیت رقابتی، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
930. بررسی اثربخشی استراتژ یهای بازاریابی رابط همند در بانک صادرات ایران (مطالعه موردی شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی رابطه مند، کیفیت رابطه، تبلیغات دهان به دهان، وفاداری مشتری، سهم مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
931. بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان مورد مطالعه: بانک ملی شهرستان کرمان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ، رضایت مشتریان ، اعتماد سازی و مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
932. ارائه ی راهکارها و ایده هایی برای افزایش موفقیت در امر بازایابی خدمات در حوزه ی خدمات مالی وبانکی با توسل به بهبود بازاریابی ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: خدمات، بازاریابی، بازاریابی خدمات، خدمات مالی و بانکی، بازاریابی ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
933. بررسی رابطه حاکمیت شرکتی و تفکر استراتژیک با قابلیت های بازاریابی (موردمطالعه: شعب بانک صادرات شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی، تفکر استراتژیک، قابلیت های بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
934. بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات، بانک، رضایت مشتریان، بانک توسعه تعاون
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
935. بررسی رابطه اخلاق سازمانی و بازاریابی اجتماعی در شعب بانک ملت شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: اخلاق، سازمان، بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
936. بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک
کلیدواژه ها: خدمات، تبلیغات، استراتژی تبلیغات،مدیریت ارتباط با مشتری، تبلیغات بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
937. سنجش اثربخشی تبلیغات تجاری براساس مدل لاویج و استینر مطالعه موردی:شعب بانک ملی شهر کرج
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری ، آگاهی ، اولویت ، اقدامات ، اثربخشی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
938. بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد بانکی مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی ، عملکرد بانکی ، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
939. بررسی رابطه بین اقدامات بازاریابی و کیفیت ارتباط با مشتری در موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه استان گلستان.
کلیدواژه ها: اقدامات بازاریابی، کیفیت ارتباط با مشتری، بازاریابی دهان به دهان، ارتباط مستمر، موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمهاستان گلستان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
940. بررسی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند در عملکرد سازمانی بانک ملی استان ایلام بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند ،کارت امتیازی متوازن، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6