بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
961. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی(مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر رشت)
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، ارزیابی اثربخشی تبلیغات، بانکداری الکترونیکی، مشتری، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
962. بررسی عوامل موثر در انتخاب بانک و جذب سپرده های مشتریان در صنعت بانکداری ایران(مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان اصفهان)
کلیدواژه ها: تبلیغات و اطلاع رسانی، ارائه خدمات، کیفیت خدمات، صنعت بانکداری در ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
963. تشریح ابعاد مرتبط با بازاریابی خدمات در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: خدمات، بازاریابی، صنعت بانکداری، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 13 -
964. فرایند برنامه ریزی، اهداف تجارت الکترونیکی برای فعالیت در محیط الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، مبادله الکترونیکی داده ها، پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات برق پالایش
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
965. محور پنجم: فناوری اطلاعات تجارت و بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، مبادله الکترونیکی داده ها، پول الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
966. خدمات تجارت الکترونیکی
کلیدواژه ها: خدمات ،تجارت، الکترونیک ،بانکداری ، بازاریابی، شهر الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
967. هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد
کلیدواژه ها: فعالیت های خدماتی، تناسب راهبردی، عملیات بانکی، استراتژی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
968. سازماندهی استراتژیک برنامه ها و اقدامات بازاریابی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، برنامه ریزی استراتژیک، بازاریابی، بانک
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
969. بررسی میزان تاثیر ویژگیهای پیامهای تبلیغات اینترنتی در جلب توجه مخاطبین بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، میزان پاسخ دهی، میزان توجه، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
970. بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر تکنیک های داده کاوی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری، داده کاوی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
971. بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: بانک پاسارگاد شهر قم
کلیدواژه ها: تبلیغات، ترفیع، برند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
972. تبیین و تحلیل نتایج CRM موفق با بکارگیری مولفه های مدیریت دانشمطالعه ی موردی: بانک مسکن شهرستان گنبدکاووس
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش، نتایج مالی و بازاریابی CRM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 5 -
973. بازاریابی،استراتژی های رقابتی و هماهنگی عملیات برای افزایش عملکرد: در صنعتبانکداری
کلیدواژه ها: فعالیت های خدماتی، تناسب راهبردی، عملیات بانکی، استراتژی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
974. بررسی نحوه تاثیرگذاری تعهدعاطفی مشتریان بررفتارهای مبتنی بروفاداری آنان درصنعت بانکداری مطالعه موردی: بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: ابرازشکایت ، بازاریابی رابطه مند ، تعهدعاطفی مشتریان ، تعریف شفاهی مثبت ، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
975. بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان مطالعهموردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل درسال 1392
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، وفاداری مشتریان، مشتری مدار، قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
976. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در انتخاب یک بانک
کلیدواژه ها: عوامل فناوری ، عوامل رفتاری و نگرشی،عوامل فیزیکی ، تسهیلات مالی ، بازاریابی خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 22 -
977. نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، سیستمهای پشتیبان تصمیم گیری ،انبار داده، سیستمهای اطلاعات جغرافیایی،سیستمهای اطلاعات بازاریابی، اطلاعات جغرافیایی و تحلیل بازار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 13 -
978. بررسی ارتباط بازار یابی داخلی با کاهش هزینه های تبلیغات تجاری بانک مطالعه موردی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بازار یابی داخلی، افزایش کارایی، هزینه تبلیغات، سودآوری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 20 -
979. طراحی و تدوین استراتژی های نوین بازاریابی خدمات بانکی بانک انصار با استفاده ازابزار های آمیخته بازاریابی
کلیدواژه ها: استراتژیهای نوین بازاریابی، خدمات بانکی، آمیخته بازاریابی، لیزرل
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
980. تاثیررضایت استفاده از بانکداری الکترونیکی بر وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیک، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، قابلیت استفاده از وب سایت و تبلیغات شفاهی مثبت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16