بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
1001. نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، ریسک/اعتماد/اعتبار ادراکی، برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 14 -
1002. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان نظام بانکی (مورد پژوهی:بانک ملت)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، برند مداری، بازار مداری، عملکرد برند، عملکرد ارتباطات بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 18 -
1003. تبیین عوامل موثر بر توسعه و تقویت برند بانکها از دیدگاه مشتریان
کلیدواژه ها: برند، بانکداری، بازاریابی خدمات بانکی، مسولیت اجتماعی، تبلیغات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
1004. شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان)
کلیدواژه ها: بازاریابی ارتباطی، مشتریان کلیدی، رابطه مداری، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1005. نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنتی، بانکداری اینترنتی، نقشه های شناختی فازی FCM محاسبات نرم، استراتژی های بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1006. طراحی مدل ابعاد بازاریابی رابطه مند در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، تعهد مشتری، اعتماد مشتری، ارزش مشترک، رفتار فرصت طلبانه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 20 -
1007. بهینه سازی تخصیص بودجه تبلیغات اینترنتی و سنتی در نظام بانکی
کلیدواژه ها: انتخاب رسانه تبلیغاتی – ANP تبلیغات بانکی تبلیغات اینترنتی برنامه ریزی رسانه تخصیص بودجه تبلیغات رسانه های تبلیغاتی نظام بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 12 -
1008. سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، بازاریابی جنسیتی، وفاداری، بانک دی، اثر تعدیل کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13 -
1009. بررسی تاثیربرخی عوامل بازاریابی درجذب مشتریان بانک پارسیان ازدیدگاه مشتریان دراستانهای کرمانشاه و کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی،بازاریابی خدمات بانکی،جذب مشتر ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13 -
1010. ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، خدمات بانکی، فرایندهای بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13 -
1011. بررسی تاثیر خدمات موسسات مالی اعتباری برپایداری منابع بانک (مورد مطالعه بانک کشاورزی استان قم)
کلیدواژه ها: بانک ؛ موسسات اعتباری ؛ جذب منابع ؛ پایداری منابع ؛ بازاریابی خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1012. بازاریابی اخلاقی
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، خدمات بانکی، بانک، بازاریاب خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1013. بررسی تأثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان شاهرود
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، مدل آیدا، بانکداری الکترونیک، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 10 -
1014. بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، بانک سپه، مدیران، مشتری، بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
1015. بررسی نقش شواهد فیزیکی و شایستگی کارکنان در رضایت، جذب و حفظ مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی
کلیدواژه ها: شواهد فیزیکی، شایستگی کارکنان، رضایت مشتری، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 11 -
1016. بررسی تاثیر رضایت مشتری برتبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییرمطالعه موردی شعبات بانک ملی استان مازندران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، واکنشهای رفتاری، تبلیغات دهان به دهان، تمایل به تغییر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 22 -
1017. راهبردهای عملیاتی بازاریابی موثر بانکی در ایران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی راهبردی، بازاریابی خدمات بانکی ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 14 -
1018. بررسی جایگاه رقابتی بانک های تجاری بر اساس نوع استراتژی بازاریابی آنها (مطالعه ای در استان کردستان)
کلیدواژه ها: بانک ملی ، استراتژی بازاریابی، جایگاه رقابتی ،ارائه مطلوب خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1019. تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان یزد)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، توانمندسازی، امنیت شغلی، تسهیم اطلاعات، مشتریان درونی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 12 -
1020. ارتباط سطوح سرمایه گذاری ایجاد رابطه با مشتری و کسب سود در بانکداری
کلیدواژه ها: ارتباط با مر ری بازاریابی رابطه مزد سطوح سرمایه گذاری بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 12