بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
1021. نقش بازارگرایی در رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، عملکرد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 19 -
1022. تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات، مدل کلر، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 13 -
1023. بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی
کلیدواژه ها: بازاریابی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، سروکوآل، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
1024. نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
1025. میزان اثر بخشی شاخص های بازاریابی بانکی در عملکرد شعب با استفاده ازتلفیق تکنیک های AHP FUZZY و TOPSIS فازی
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی ، شاخص بازاریابی ، اثربخشی، AHP فازی ، TOPSIS فازی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
1026. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباطات، رضایت، اعتماد، تعهد، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
1027. تبیین تاثیرات به کارگیری بازاریابی رابطه مند در بانک های خصوصی بر رفتارمشتریان )مطالعه موردی:بانک سامان
کلیدواژه ها: بانک خصوصی، بازاریابی رابطه مند، رضایت، اعتماد، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1028. ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، سهم بازار، محیط رقابتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1029. ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر حفظ مشتریان خدمات بانکی
کلیدواژه ها: حفظ مشتریان، رضایت مشتری، کیفیت خدمات ، اعتماد مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی رابطهای، موانع تعویض، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 14 -
1030. بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بازاریابی ، خوشه بندی، طبقه بندی ، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 20 -
1031. بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: نام ونشانتجاری برند، عملکرد، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 18 -
1032. راهکارهایی برای اجرای موفق برنامههای وفاداری در بانکهای ایرانی
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، بانکداری ارتباطی، بازاریابی، برنامه وفاداری، مدیریت روابط مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
1033. هفت عامل اثربخش رقابتی در عرصه بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک ، هفت اس ریچارد دی اونی، استراتژی های رقابتی ، استراتژی های بازاریابی، ابر رقابت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
1034. بررسی و طراحی الگوی ارتباط با مشتری رویکردروانشناسی تحویلداران وارزیابی آن درشعب بانک تجارت شهراصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتری، روانشناسی مشتری، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 16 -
1035. داد کاوی در بانکداری و مدیریت مشتریان
کلیدواژه ها: داده کاوی ، ریسک، بازاریابی، مشتری
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 8 -
1036. بررسی نقش و اهمیت کارکرد بازاریابی داخلی بر نوآوری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، مشتریان داخلی، نوآوری، بازاریابی خدمات
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی راهکارهای توسعه اقتصادی با محوریت برنامه ریزی منطقه ای
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 23 -
1037. بکارگیری تکنیکهای داده کاوی و بازاریابی دربخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بخش بندی مشتریان، بازاریابی، خوشه بندی ، مدل تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 12 -
1038. بکارگیری تکنیکهای داده کاوی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی متقاطع، مدیریت ریسک، تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس داده کاوی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 10 -
1039. طراحی الگوی ارتباط با مشتری ( رویکرد روانشناسی ) تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتری، روانشناسی مشتری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
pages: 15 -
1040. مدیریت در بحران مالی ، عوامل و راهکارهای برون رفت از آن
کلیدواژه ها: مدل های اقتصادی ، ساختار نظام بانکی ، فساد مالی ، تبلیغات، مدیریت ریسک بحران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
pages: 12