بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
101. عوامل موثر بر ارتباط با مشتری در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی شعب بانک های شهرستان اهر)
کلیدواژه ها: همراه بانک ، مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری، پذیرش، بازاریابی رابطه مند.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
102. بررسی میزان تاثیر بازاریابی بانکی بر عملکرد بانک ها (مطالعه موردی بانک پارسیان استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، عملکرد بانک، مشتریان هدف ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
103. توسعه تبلیغات و بازاریابی در تجارت الکترونیک به منظور افزایش عملکرد در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تبلیغات-بانکداری الکترونیک –مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
104. بررسی پرداخت های الکترونیکی مدرن در مقوله بازاریابی الکترونیکی با تمرکز بر فناوری بلاکچین
کلیدواژه ها: بلاک چین، ارز دیجیتال، برنامه های کاربردی، یازاریابی پرداخت الکترونیک.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
105. بررسی رابطه ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM با بازاریابی موبایلی (بانک تجارت شیراز)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM، بازارریابی موبایلی، کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
106. بازاریابی نوین در بانکداری ایران و جهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی نوین بانکداری، بانکداری در ایران، بانکداری در جهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
107. تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، تعهد مشتری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
108. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند خدمات با میانجی گری تجربه برانگیخته ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک ملی شهر تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی، فعالیت های بازاریابی، برند، ارزش ویژه برند، تجربه برانگیخته.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
109. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر فرایند تصمیم گیری مشتریان خدمات بانکداری در بانک صادرات
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، فرایند تصمیم گیری، مشتریان خدمات بانکداری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 29 -
110. بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک بر جذب و حفظ مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی و مشتری مداری، بانکداری الکترونیک، بانک شهر
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
111. بررسی رابطه بازاریابی اجتماعی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری هوش سازمانی در شعب بانک تجارت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، هوش سازمانی، وفاداری مشتری، بانک تجارت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
112. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، نوآوری سازمانی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
113. ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی متغیرهای عملکرد بازار و بازاریابی الکترونیکی- مطالعه موردی (بانک ملت اداره امور شعب شمال تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، بازارگرایی ، عملکرد بانک ملت ، عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
114. تاثیر نوآوری و کارآفرینی بازاریابی دیجیتال درآینده صنعت بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، بانکداری دیجیتالی، نوآوری ،کارآفرینی، ،مدل کسب و کار، استراتژی دیجیتالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
115. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به اپلیکیشن های بانکی از منظر بازاریابی
کلیدواژه ها: سهولت پرداخت، امنیت درک شده، اعتماد مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
116. ایده خلاقانه بکارگیری توکن غیرقابل معاوضه در تایید اصالت و بازاریابی فرش دستباف به منظور ایجاد یک پلتفرم سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی پایدار
کلیدواژه ها: فرش دستباف، استارتاپ چمروش، بلاکچین، توکن غیرقابل معاوضه، سرمایه گذاری، خدمات بانکی پایدار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
117. بررسی رابطه بین شیوه های جذب مشتریان با ارزش ایجاد شده و عملکرد مشتری در شعب بانک ملی ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارزش درک شده، عملکرد مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
118. ارزیابی بازاریابی داخلی در میزان رضایت مشتریان شعبه بانک صادرات (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
119. ویژگی های تبلیغات بانک های قرض الحسنه
کلیدواژه ها: بانکداری، تبلیغات، قرض الحسنه ، ارزشهای اسلامی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی فقه، حقوق و پژوهش های دینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
120. بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: جهت گیری بازاریابی الکترونیکی، عملکرد کسب و کار استراتژیک، اعتماد الکترونیکی، شعب بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 27