بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
141. تاثیر فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه بر ابعاد ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی خیرخواهانه؛ ارزش ویژه برند؛ وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
142. بررسی نقش میانجیگری ارزش ادراک شده در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی دهان به دهان ( مورد مطالعه : شعب بانک تجارت استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ارزش ادراک شده؛ کیفیت خدمات الکترونیکی؛ بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
143. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتری، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
144. بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک، خدمات الکترونیکی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی ایده های نوین در فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
145. بررسی رابطه بین رضایت مشتریان با تبلیغات دهان به دهان در بانک های تجارت شهر بهبهان
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، تبلیغات دهان به دهان، بانک تجارت، بهبهان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
146. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات-بانکداری الکترونیک -مشتری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
147. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، اعتماد، تعهد، ارتباطات، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
148. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان (مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
149. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان (موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی ، اعتماد سازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
150. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان( موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، اعتماد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
151. بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت خدمات بر بازاریابی دهان به دهان (موردمطالعه: بانک انصار استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: تجربه برند۱، کیفیت خدمات۲، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
152. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان(موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
153. تاثیر استراتژی بازاریابی احساسی بر جذب مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، حواس پنج گانه، جذب مشتری، بانک ملی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
154. بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتری، قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بانک ملی ایران استان مازندران
کلیدواژه ها: ابعاد کیفیت خدمات - قصد خرید مجدد مشتری - رضایت مندی مشتری - تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
155. بررسی تاثیر اثربخشی تبلیغات بر رفتار تبلیغات توصیه ای و وفادری مشتری با تبیین نقش مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت رشت)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، رفتار تبلیغات توصیه ای، وفاداری مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
156. ارائه مدل خلق ارزش در زنجیره تامین بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: خلق ارزش، زنجیره تامین، بازار رقابتی، بازاریابی سازمانی، تنوع خدمات، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
157. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند برکسب مزیت رقابتی و رفتار مشتری مداری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کسب مزیت رقابتی، رفتار مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
158. بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر پذیرش بانکداری سیار با در نظر گرفتن مشارکت مصرف کننده
کلیدواژه ها: تبلیغات شفاهی الکترونیکی، بانکداری سیار، مشارکت مصرف کننده.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
159. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد پذیرش موبایل بانک با نقش میانجی مشارکت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موبایل بانک صادرات اهواز)
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، پذیرش موبایل بانک، مشارکت مشتری
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
160. تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا
کلیدواژه ها: دوسوتوانی سازمانی، عملکرد نوآوری، قابلیتهای بازاریابی پویا، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13