بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
161. بررسی ابعاد شهرت سازمانی در سازمان های مالی مورد مطالعه: موسسه اعتباری کاسپین
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، شهرت سازمان، مشتری ، مدل یابی معادلات ساختاری، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
162. تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی بانک های تجاری کشور (مورد مطالعه: ادارات مرکزی بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بازاریابی داخلی، بازارگرایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
163. تحلیل نقش واسطه ای مدیریت ارتباط با مشتری در تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه،عملکرد سازمانی،مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
164. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان بانك ملی ایران با استفاده از تكنیك تصمیم گیری چند معیاره MCDM
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتری، وفاداری، تصمیم گیری چند معیاره، بازاریابی خدمات بانکی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 25 -
165. اصول مدیریت ریسک در بهره دهی و اثربخشی بانک ها
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک ، اثر بخشی بانک ها ، تبلیغات در کسب و کار ، عملیات بانکی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
166. بررسی رابطه آگاهی از بازاریابی بر عملکرد کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: عملکرد كاركنان، آگاهی از بازار یابی، هوش رقابتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 6 -
167. بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد نوآوری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک ملت در استان کردستان)
کلیدواژه ها: عملکرد نوآوری، قابلیتهای بازاریابی پویا، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
168. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان ( مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی ، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
169. راه اندازی کسب و کار با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه، محرک های بازار، درخواست ها، بازاریابی و فن آوری و جذب و نوآوری اطلاعات در صنعت تلفن همراه
کلیدواژه ها: ارزش تجاری، بانکداری موبایل، دولت الکترونیک، قابلیت پویا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقق ایده های دست نیافتنی در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی(الکترونیکی)
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
170. بازاریابی متمایر خدمات نوین بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی متمایز خدمات، بانکداری رقابتی، بازاریابی خدمات نوین بانکی، خدمات رقابتی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
171. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی و ابعاد آن بر وفاداری مشتریان در بانک سپه استان فارس
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، اخلاق بازاریابی توصیفی، اخلاق بازاریابی هنجاری، اخلاق بازاریابی تحلیلی، بانک سپه استان فارس.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
172. بازاریابی پویا؛ بانکداری پویا
کلیدواژه ها: بازاریابی پویا، بانکداری پویا، مدیریت امور بازار، بازاریابی نظام بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
173. بررسی میزان تاثیر بازاریابی بانکی بر عملکرد بانک ها (مطالعه موردی بانک پارسیان استان خراسان)
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، عملکرد بانک، مشتریان هدف ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
174. خدمات فرا انتظار؛ طرح نوین بانکداری مشتری مدار
کلیدواژه ها: خدمات فرا انتظار، بانکداری مشتری مدار، خدمات رقابتی، بازاریابی رقابتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
175. تاثیر بازاریابی عصبی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی:شعب بانک ملت شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: بازاریابی عصبی، بازارگرایی و عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
176. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده - شهر مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، چابکی بازاریابی، قابلیت نوآوری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
177. بررسی تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی واره بر رفتارهای مطلوب مصرف کننده با نقش میانجی عشق به برند در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی بازی واره، رفتارهای مطلوب، عشق به برند، مشتریان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
178. تاثیر بکارگیری استراتژی تبلیغات بر شدت رقابت و وفاداری مشتریان در بانک ها (مورد مطالعه بانک ملت استان اردبیل)
کلیدواژه ها: استراتژی تبلیغات، شدت رقابت، وفاداری مشتریان، بانک ملت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
179. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی نوآوری باز( موردمطالعه: مشتریان شعب بانک سامان مشهد)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، نوآوری باز، وفاداری مشتریان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
180. بررسی تاثیر استراتژی تبلیغات و شبکه های اجتماعی بر بازاریابی آنلاین (مورد مطالعه: بانک صادرات استان اردبیل)
کلیدواژه ها: استراتژی تبلیغات، شبکه های اجتماعی، بازاریابی آنلاین، بانک صادرات، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12