بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2261. نقش اعتمادآنلاین، عوامل پذیرش خدمات الکترونیک و پشتیبانی دولت بر بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان فارس)
کلیدواژه ها: اعتماد آنلاین، خدمات الکترونیک، پشتیبانی دولت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
2262. بررسی تاثیر اعتماد بر رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
2263. بانکداری الکترونیکی مبتنی بر رایانش ابری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ،رایانش ابری،ابرگروهی،تجارت الکترونیکی،داده کاوی،هوش تجاری،امنیت داده،حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
2264. ارایه مدلی برای بررسی عوامل اثرگذار بر روش های پرداخت از طریق موبایل در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری موبایلی، مدل پذیرش تکنولوژی، عوامل اثرگذار پذیرش بانکداری موبایلی، سازگاری، اعتبار ادراکی، سهولت ادراکی، نظریه انتشار نوآوری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
2265. تاثیر جایگاه اجتماعی و اعتماد مشتریان بر بکارگیری بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر)
کلیدواژه ها: جایگاه اجتماعی، بانکداری اینترنتی، بانکداری فیزیکی، بانکداری اینترنتی، انتظار تلاش، انتظار عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
2266. تاثیر قصد رفتاری مشتریان بانک پارسیان بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گری سبک زندگی الکترونیک
کلیدواژه ها: تیوری رفتار برنامه ریزی شده، بانکداری الکترونیک، سبک زندگی الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
2267. اطمینان، باور پذیری و ریسک مشتریان در قبول خدمات اینترنتی ( مطالعه موردی : بانک سرمایه)
کلیدواژه ها: باورپذیری، اطمینان، ریسک، سودمندی، پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
2268. بررسی عوامل تاثیر گذار در بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپرده های بانکی با استفاده از ضریب همبستگی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری آنلاین، تبلیغات اینترنتی، تنوع خدمات، حفظ حریم خصوصی و امنیت، اعتماد الکترونیکی، جذب سپرده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2269. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
2270. بررسی ارایه ی خدمات مناسب به مشتریان بانکی در حوزه ی اینترنت بانک و بانکداری الکترونیکی با استفاده از الگوریتم داده کاوی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، خوشه بندی، سودآوری، میانگین K
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
2271. بررسی رابطه میان رشد اقتصادی و نرخ بهره بانکی در اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: مدل VAR، ایستایی، بانکداری، رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
2272. نگرش مشتریان بانک کشاورزی نسبت به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین (مطالعه موردی بانک های کشاورزی استان لرستان)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، بانک های کشاورزی استان لرستان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
2273. بررسی تاثیر بانکداری آنلینن بر استفاده مجدد مشتری (مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان کرج)
کلیدواژه ها: بانکداری آنلاین، هزینه، سهولت استفاده، امنیت، استفاده مجدد مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
2274. بررسی علل عدم استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پارسیان شهر تهران
کلیدواژه ها: مشتریان، خدمات بانکداری، بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
2275. مدلسازی و بررسی حافظه بلندمدت شاخص صنعت بانکی در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل ARFIMA
کلیدواژه ها: صنعت بانک، بازار بورس، بازدهی شاخص، حافظه بلندمدت، ARFIMA
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
2276. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
2277. تاثیر افزایش بهره وام های بانکی بر انتشار اوراق قرضه شرکتی در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: نرخ بهره وام های بانکی، اوراق قرضه شرکتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
2278. مولفه های راهبردی بانکداری اسلامی و کیفیت آن در اقتصاد مقاومتی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، اقتصاد اسلامی، اقتصاد مقاومتی ،صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
2279. تحلیل و شناسایی الگوریتم کشف مغایرت در شبکه بانکی ایران
کلیدواژه ها: مغایرت، تراکنش ناموفق، الگوریتم کشف، شتاب
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 6 -
2280. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، یادگیری سازمانی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22