بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2301. نقش سیاست تثبیت و توزیع دولت در برون رفت از چالش های نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: سیاست های دولت، بانک ، چالش های نظام بانکی ، تثبیت ، توزیع
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
2302. نقش دولت در بهبود عملکرد نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: نقش دولت، نظام بانکی، بدهی دولت، بانکداری اسلامی، اقتصاد مقاومتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
2303. استفاد از داده کاوی در سیستم بانکی در جهت تعیین استراتژی وفاداری مشتریان و بهبود مدیریت ارتباط با آنها (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: خوشه بندی، داده کاوی، وفاداری، مدل RFM، میانگین K
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
2304. تاثیر نوآوری خدمات بانکی بر قصد خدمت دوباره مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: خلاقیت و نوآوری در خدمات بانکی، قصد خرید مجدد مشتریان، ارایه خدمات جدید بانکی، نوآوری در ساختار تحویل خدمات بانکی، تعامل کارکنان با مشتری و نوآوری در فناوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
2305. نقش تکنولوژی و فناوری بر کاهش معوقات بانکی
کلیدواژه ها: خدمات فناوری اطلاعات، معوقات بانک، افزایش سرعت انجام کارها، افزایش دقت در انجام کارها، بازیابی به موقع اطلاعات، ذخیره سازی بیشتر اطلاعات، افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
2306. مزایا و چالش های پیاده سازی پرداخت همراه مبتنی بر فناوری NFC
کلیدواژه ها: فناوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC)، بانکداری همراه (Mobile Banking)، سازمان های ارایه دهنده خدمات پرداخت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 29 -
2307. عوامل موثر بر قصد پذیرش مشتریان بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه :بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری اینترنتی، هزینه، اینترنت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پیشرفت های اخیر در مهندسی و علوم نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
2308. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک، هزینه، صرفه جویی، دیمتل فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پیشرفت های اخیر در مهندسی و علوم نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
2309. نقش آفرینی فناوری نظارتی در نظام بانکی: رویکردها و راهکارها
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، فناوری نظارتی، رگتک، فناوری مالی، استارتاپ
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2310. بررسی میزان تطابق اکوسیستم بانکداری باز ایران با دستورالعمل PSD2
کلیدواژه ها: بانک داری باز، PSD2 ،کسب و کار، API ،فینتک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2311. بانکداری دیجیتالی؛ انقلابی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تحول دیجیتالی،صنعت بانکداری،مدل کسب و کار،فرآیندهای سازمانی،تحلیل داده ها،تجربه مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
2312. بررسی تطبیقی مدل کسب و کار کارت اعتباری در ایران با مدل های بین المللی و ارایه راهکارهای برون رفت از به بن بست رسیدن پروژه
کلیدواژه ها: کارت اعتباری - پرداخت الکترونیک - نظام بانکی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2313. ارایه یک زیر ساخت امن یکپارچه برای پرداخت بانکی مبتنی بر موبایل
کلیدواژه ها: امنیت پرداخت، پرداخت مبتنی بر موبایل، سیم کارت، مدیر سرویس قابل اعتماد
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
2314. تحلیل هزینه-فایده توسعه کیف پول الکترونیکی مبتنی بر شناسایی آماری فضای پرداخت های خرد
کلیدواژه ها: کیف پول الکترونیک، شناسایی آماری، ابزار پرداخت، تراکنش بانکی، کارمزد
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2315. بهبود عملکرد سامانه کارت با استفاده از تنظیم پارامتر سقف زمان پاسخ در سوییچ کارت (مورد کاوی بانک نمونه)
کلیدواژه ها: تخصیص منابع، بهبود عملکرد، سامانه کارت، بهینه سازی، شاخص کیفی، سوییچ بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 23 -
2316. ضرورت تغییر مدل کسب و کار در راستای متنوع سازی ساختار درآمدی بانک ها (الزامات، چالش ها و راهکارها)
کلیدواژه ها: مدل های کسب و کار، ساختار درآمدی، صنعت بانک داری، استارت آپ های مالی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
2317. رتبه بندی مشتریان بانک جهت ارایه خدمات بهینه در دستگاه های بانکی مبتنی بر شبکه عصبیART و سیستم خبره فازی
کلیدواژه ها: شبکه عصبی ART ،رتبه بندی مشتریان، سیستم خبره فازی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2318. بازشناسی مبلغ چک بانکی از روی مبلغ دست نوشته به عدد با استفاده از ویژگی های آماری و ماشین بردار پشتیبان
کلیدواژه ها: بازشناسی ارقام فارسی،استخراج ویژگی،موجک،ماشین بردار پشتیبان
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
2319. ارزیابی مدل فروش متقاطع حساب جاری در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده، فروش متقاطع، حساب جاری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
2320. نقش تکنولوژی بلاکچین در تسهیل فرآیند kyc در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19




































