بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2561. تاثیر نااطمینانی تورم بر تخصیص وام های بانکی در بخش کشاورزی و صنعت
کلیدواژه ها: نااطمینانی، تورم، تسهیلات اعطایی بانک، ریسک، بازدهی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
2562. بررسی تاثیر ابعاد رفتاری، محیطی و تکنولوژی بانکداری موبایلی بر پذیرش (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
2563. مروری بر کانال های بانکداری الکترونیک در ایران: مفاهیم و گونه شناسی
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، دستگاه خودپرداز، تلفن بانک، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
2564. تشخیص تقلب های آنلاین بانکی در داده های بسیار نامتوازن با استفاده از داده کاوی (مطالعه موردی)
کلیدواژه ها: کشف تقلب، داده کاوی، داده های حجیم، متدلوژی استاندارد CRISP-DM
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
2565. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات نوین بانکی بر ارزش آفرینی در مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات نوین بانکی، ارزش آفرینی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
2566. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در پذیرش بانکداری اینترنتی برای افزایش سهم بازار در سیستم بانکی (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان البرز)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، سهم بازار، عوامل فردی، عوامل اجتماعی، نام آورانه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2567. شاخص سلامت مالی و بحران بانکی
کلیدواژه ها: بحران بانکی، سلامت مالی، رگرسیون خطی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدل سازی ریاضیات و آمار در مطالعات کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
2568. بررسی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، اعتماد ، خرید الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری،اقتصاد و مهندسی صنایع با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
2569. بررسی روش های حقوقی وصول مطالبات معوق بانکی در ایران
کلیدواژه ها: نظام بانکی، مطالبات معوق، تسهیلات، اسناد رسمی، روش های حقوقی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی حقوق و فقه اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
2570. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی یکپارچه بر توسعه نظام بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری نور استان کرمان)
کلیدواژه ها: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، جذب مشتری، رضایت مشتری، توسعه مالی، موسسه اعتباری نوراستان کرمان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
2571. آسیب شناسی نظام کنونی تامین مالی کشور در مسیر تحقق عملیاتی اقتصاد مقاومتی و ارایه راهکار
کلیدواژه ها: اقتصاد مقاومتی، فرآیند تامین مالی، بانکداری اسلامی، تخصیص منابع، عقود مشارکتی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
2572. شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتری از دیدگاه مشتریان و کارشناسان بانک بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی: بانک های شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، سیستم بانکی، کارشناسان بانکی، قابلیت اطمینان، تضمین، مسیولیت پذیری، همدلی، عوامل ملموس
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
2573. شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان، رضایت مشتریان، مشتریان بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی تکنولوژی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2574. بررسی سامانه های پرداخت الکترونیک و تاثیر سوییچ بانکی بر ایجاد تراکنش های ناموفق
کلیدواژه ها: نظام پرداخت ، سوییچ بانکی، تراکنش ناموفق، تراکنش اصلاحیه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی تکنولوژی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2575. بررسی ثبات ، کارایی و تحلیل مدیریت ریسک در بانکداری اسلامی و مقایسه بانکداری اسلامی در کشورهای مسلمان (کشورهای ایران و مالزی )
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2576. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در رابطه با استفاده از بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، امنیت، اعتماد به ساختار، بنگاه اقتصادی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2577. آسیب شناسی نظام کنونی تامین مالی کشور در مسیر تحقق عملیاتی اقتصاد مقاومتی و ارایه راهکار
کلیدواژه ها: اقتصاد مقاومتی، فرآیند تامین مالی، بانکداری اسلامی، تخصیص منابع، عقود مشارکتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جامع و ملی اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
2578. چارچوبی جهت شناسایی ابعاد و شاخصهای موثر بر خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: بانک سپه
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، بانک سپه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
2579. اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت سیستم های ارایه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی موردمطالعه: بانک رفاه
کلیدواژه ها: اولویت بندی، کیفیت، مشتریان، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
2580. نقش شخصیت و درک مشتریان در توسعه بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، شخصیت مشتریان، ادراک مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16













































