بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2681. بانکداری متعارف در مقایسه با بانکداری و تامین مالی اسلامی
کلیدواژه ها: تامین مالی اسلامی،اقتصاد مقاومتی ،ابزارهای سیاست پولی ، تطبیق ابزاری، ابزارهای نوین پولی، تقارن اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: اولین گردهمایی بین المللی بانکداری و تامین مالی اسلامی «قواعد ایجابی و سلبی تامین مالی اسلامی»
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
2682. ارایه مدلی جهت تعیین عقد مرجح برای متقاضی تسهیلات بانکی با استفاده از یک روش تلفیقی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، عقود اسلامی، روش بهینه سازی چندمعیاره ی حل سازشی ، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: اولین گردهمایی بین المللی بانکداری و تامین مالی اسلامی «قواعد ایجابی و سلبی تامین مالی اسلامی»
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
2683. بررسی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی مورد ( بانک های خصوصی و دولتی استان تهران )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، کیفیت خدمات، بانکداری، فرهنگ سازی، رفتار سازمانی شهروندان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2684. رمزنگاری بیومتریک اثر انگشت مشتریان جهت برقراری امنیت معاملات بانکی
کلیدواژه ها: اثر انگشت، احراز هویت بیومتریک، رمزنگاری جویباری، مشتریان بانکی، معامله برخط
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
2685. روشهای عبور از سبک سنتی بانک به روشهای نوین دانش محور، استراتژی محور و پویا موردمطالعه: بانک کشاورزی شهرستان میانه
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، سازمان استراتژی محور، دانش محور، پویا، کارکنان بانک کشاورزی شهرستان مبانه(استان آذربایجان شرقی)
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
2686. بررسی عوامل موثر بر پذیرش دستگاه خودپرداز بانکی ATM بر اساس مدل دیویس مطالعه موردی: شعب تبریز
کلیدواژه ها: دستگاه های خودپرداز بانکی، سهولت دسترسی و استفاده، تنوع خدمات، قابلیت اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
2687. خدمات اینترنتی و تاثیر آن بر نرخ کارمزد بانکی
کلیدواژه ها: خدمات اینترنتی، بانکداری اینترنتی ، بانکداری از راه دور ،کارت بانک، نرخ کارمزدبانکی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
2688. ارایه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت تجربه مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، عواطف و احساسات، تجربیات گذشته، دانش، تخصص، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
2689. حسابداری مدیریت و سازوکارهای استقرارو بهره برداری از آن در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 28 -
2690. بررسی تاثیر درآمد مشاع و غیر مشاع بر ثبات مالی در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: درآمد مشاع، درآمد غیر مشاع ، ثبات مالی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
2691. بررسی اثر دارایی های بانک ها بر روی تسهیلات اعطایی بانک ها
کلیدواژه ها: دارایی های بانکی، تسهیلات اعطایی بانک ها، رگرسیون خود برداری (VAR)
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
2692. بررسی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر عملکرد صنعت بانکداری در کشورهای
کلیدواژه ها: کشورهای دی- هشت، ساختار بازار، عملکرد صنعت بانکداری ، متغیرهای کلان اقتصادی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 27 -
2693. اثر خدمات بانکی بر تولید ناخالص داخلی در ایران
کلیدواژه ها: الگوی خود توضیح برداری، الگوی تصحیح خطا، خدمات بانکی و سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
2694. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان، بانکداری اکترونیک، منطق فازی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
2695. ارایه یک راهکار مناسب برای حل مشکلات مربوط به انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه ATMجهت کمک به معلولین و سالمندان و بی سوادان
کلیدواژه ها: ATM برای معلولین٬ATM با صدا٬ سالمندان٬ بی سوادان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
2696. تحلیل رفتار مشتریان برای برنامه ریزی عملیات بانکی بر اساس فناوری های نوین
کلیدواژه ها: Risk،Supervisory Committee on Banking Regulations ،Score ،Assessment ، Algorithm
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
2697. طراحی و پیاده سازی یک سیستم هوشمند مبتنی بر فازی در بانکداری الکترونیکی به منظور بررسی کیفیت سیستم های پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک، موتور استنتاج فازی، کیفیت سیستم پرداخت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
2698. ارایه الگوی روابط میان عوامل نارضایتی مشتریان از بانکداری الکترونیک با استفاده از تکنیک دیمتل مطالعه ی موردی (بانک انصار شهر ساری)
کلیدواژه ها: نارضایتی مشتریان، بانکداری الکترونیک، رویکرد DEMATEL
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
2699. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: اعتماد، ابعاد اعتماد ، بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
2700. استفاده از داده کاوی در مدیریت ریسک مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: داده کاوی، مدیریت ریسک، بانکداری ، تکنیک های رده بندی، درخت تصمیم گیری4، استخراج قوانین، قوانین انجمنی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12



































