بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2721. بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کوثراستان های مازندران و گیلان
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بازاریابی خدمات بانکی، استفاده از اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
2722. بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان
کلیدواژه ها: برند ، شخصیت برند ، مشتری ، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
2723. بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، امنیت ومحرمانگی، محتوی و طرح، سرعت، هزینه، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
2724. تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار
کلیدواژه ها: تطابق ارزشها، رضایت مشتریان، تعهد عاطفی، تمایلات رفتاری، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
2725. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد منابع پایدار بانکی و ارایه مدل اثرگذاری آن با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تقسیری( مطالعه موردی بانک صادرات )
کلیدواژه ها: منابع پایدار بانکی، مدیریت سرمایه و دارایی، مدل سازی ساختاری تفسیری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2726. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک باسودآوری درشعب بانک ملی شهربندرعباس
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک, سودآوری، بازده دارایی، بازده سرمایه ، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2727. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک باکسب مزیت رقابتی درشعب بانک ملی شهربندرعباس
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، کسب مزیت رقابتی، سودآوری، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
2728. بررسی تآثییر ترکیب هیآت مدیره برریسک پذیری شواهدی از صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بانک ها ، موسسات مالی،دو گانگی وظیفه مدیر عامل، تعداد هیات مدیره ،تحصیلات مالی هیات مدیره، استقلال هیات مدیره،ریسک پذیری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
2729. بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، عملکرد بازاریابی خدمات بانک، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
2730. بررسی و تحلیل مدل پذیرش فناوری،تیوری رفتار برنامه ریزی شده و ریسک ادارک شده در بانکداری برخط
کلیدواژه ها: بانکداری برخط، مدل پذیرش فناوری،تیوری رفتار برنامه ریزی شده، ریسک ادراک شده
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
2731. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، فناوری اطلاعات، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
2732. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با رویکرد ارتقا جایگاه رقابتی (مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین در تهران)
کلیدواژه ها: وفاداری، رضایت مشتری، اعتماد، ارزش مشتری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
2733. رابطه مدیریت دانش و بالندگی حرفه ای با میزان اثربخشی مدیران بانکی در استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بالندگی سازمانی، اثر بخشی مدیران بانکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2734. شناسایی و رتبه بندی عوامل درون سازمانی و برون سازمانی موثر بر وصول مطالبات غیر جاری مطالعه موردی: شعب بانک شهر اصفهان
کلیدواژه ها: نظام بانکی، مطالبات معوق، عوامل برون سازمانی بانکی، عوامل درون سازمانی بانکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
2735. بررسی سنجش سودآوری مشتریان و ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری براساس کارت امتیازی متوازن بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: سنجش سودآوری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2736. ارزیابی رابطه هوش هیجانی کارکنان با نوع تفکر و اخلاق مدیریتی مدیران مورد مطالعه: شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، تفکر اجرایی، مدیران بانکی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
2737. مدیریت ریسک شهرت در صنعت بانکداری(مورد کاوی ریسک شهرت بانک سوسایته جنرال)
کلیدواژه ها: ریسک شهرت، اهمیت تکنیک های ریسک شهرت، مورد کاوی ریسک شهرت در صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
2738. حاکمیت بلوغ فناوری اطلاعات و تاثیر آن در فرایند جذب مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، جذب مشتری، بانک صادرات، ارتباطات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
2739. مدیریت سیستم مالی با استفاده از بانکداری اینترنتی در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی، روش های متداول بانکداری، شبکه های اجتماعی، بانک شهر، ایران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
2740. بررسی ورشکستگی بانکی و راهکار ادغام بانکی در کشور
کلیدواژه ها: ورشکستگی بانکی؛ نظام گزیر؛ ادغام بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17

































