بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
2761. تاثیر بانکداری تلفن همراه در وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: موبایل بانک، وفا داری مشتریان، رضایت مشتریان، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
2762. اولویت بندی تهدیدات امنیت سایبری متصور بر شبکه بانکی و مالی کشور با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره فازی
کلیدواژه ها: پدافند سایبری، جنگ سایبر، تهدید، روش تصمیم گیری چند معیاره فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس پدافند غیرعامل و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
2763. مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با استفاده از داده کاوی الگوریتم شبکه عصبی وازدحام ذرات
کلیدواژه ها: بانکداری، مدیریت ارتباط با مشتری ، داده کاوی، شبکه عصبی، ازدحام ذرات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2764. تشخیص تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده ترکیبی از الگوریتم های K-Means و K-NN
کلیدواژه ها: کلاس بندی، خوشه بندی، بانکداری الکترو نیک، خوشه بند k-means، کلاس بندیKNN
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در برق وکامپیوتر و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
2765. رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، سپرده بانکی، نگرش مشتریان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2766. رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی در بانک کشاورزی شهرستان سپید دشت لرستان
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، سپرده بان ی، رفتار کارکنان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2767. بررسی تاثیرات خدمات گرایی امور بانکی بر رفتارهای مشتریان در کارکنان بانک ملی استان مازندران
کلیدواژه ها: خدمات گرایی بانک، رفتار مشتری، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 23 -
2768. شروط ضمن عقود مشارکتی بانکی و استقبال مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری، عقود مشارکتی، شروط ضمن عقد، شروط غیر منصفانه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2769. تبیین حقوقی شروط ضمن عقود مشارکتی بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری، عقود مشارکتی، شروط ضمن عقد، شروط غیر منصفانه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
2770. تضمین سود مشتریان رویکرد حقوق دینی و اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری، عقود مشارکتی، شروط ضمن عقد، شروط غیر منصفانه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
2771. مشارکتی بانکی و تضمین سود مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری، عقود مشارکتی، شروط ضمن عقد، شروط غیر منصفانه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
2772. انجام تراکنش بانکی از طریق SOP بااستفاده از متدرمز پویای نقدی برای نابینایان
کلیدواژه ها: رمز ، ایمن، نابینایان، متد پویا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 4 -
2773. تاثیر هوش تجاری بر افزایش مشتری مداری در سیستم بانکی
کلیدواژه ها: هوش تجاری، مشتری مداری، نیازهای سازمان، نیازهای مصرف کننده، ارایه ی خدمات و یکپارچگی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2774. تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
2775. آیندهنگاری صنعت بانکداری با توجه به رویکرد اقتصاد دانش بنیان
کلیدواژه ها: آینده نگاری، ارزیابی آینده نگاری، آینده نگاری صنعت بانکداری، اقتصاد دانش بنیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
2776. بررسی تاثیر شیوه های نوین ارایه خدمات بانکی بر بهبود کارایی مطالعه موردی : شعب بانک حکمت ایرانیان مشهد
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکی ، کارایی، بانک حکمت ایرانیان شهر مشهد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
2777. تاثیر آموزش ضمن خدمت بر دانش بانکی کارکنان و عملکرد شعب بانک (BSC) کشاورزی بر اساس مدل کارت امتیاز متوازن
کلیدواژه ها: آموزش ضمن خدمت، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
2778. بررسی تاثیر رفع تحریم های اعتبارات اسنادی و سوییفت بر صادرات با روش AHP: مطالعه موردی صادر کنندگان قزوین
کلیدواژه ها: صادرات کالاهای غیر نفتی، تحریم بانکی، سوییفت، اعتبارات اسنادی، عوامل موثر بر صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
2779. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدیریت ارتباط، رضایتمندی مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 1 -
2780. خوشه بندی رفتاری مشتریان بانکی به صورت برخط با کمک تحلیل جویبار داده ی تراکنش های بانکی
کلیدواژه ها: داده کاوی، جویبار داده بانکی، خوشه بندی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14










































