بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
461. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در ایجاد کارآفرینی در بانکداری الکترونیک با رویکرد ISM (مورد مطالعه بانک کشاورزی استان تهران)
کلیدواژه ها: مدل سازی ساختاری تفسیری ، کارآفرینی ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
462. بررسی نقش رمزارزها بر شاخص های بانکی و بازار سرمایه ایران
کلیدواژه ها: رمزارزها، بازار سرمایه، بانک، تامین مالی
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
463. بررسی اثرگذاری وام های تخصیصی از قرض الحسنه ها در پیشبرد اهداف بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: قرض الحسنه، بانکداری اسلامی، تسهیلات، عملکرد.
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
464. ارایه چارچوب نظری انتخاب استراتژی کسب و کار خدمات بانکداری الکترونیک در راستای بهبود و مدیریت تجربه مشتری
کلیدواژه ها: استراتژی، مدیریت تجربه مشتری، بانکداری دیجیتال، تجربه مشتری
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
465. انتخاب سناریوی بهینه برای کاهش قیمت تمام شده خدمات بانکی ، ترکیب روش هزینه یابی مبتنی بر فعالیت و پویایی شناسی سیستم
کلیدواژه ها: پویایی شناسی سیستم، رویکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت، نمودار علت و معلولی، نمودار نرخ و حالت، شبیه سازی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پویایی شناسی و تفکر سیستمی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
466. طراحی سرویس های مشتری محور در صنعت بانکی
کلیدواژه ها: تفکر طراحی، علم طراحی، طراحی سرویس ، مشتری محور، صنعت بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پویایی شناسی و تفکر سیستمی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
467. مقایسه ابعاد مدل کسب و کار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع
کلیدواژه ها: ابعاد مدل کسب وکار، بانکداری، بانکداری جامع، مدل کسب وکار.
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
468. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: لذت، سهولت استفاده، اطلاعات،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
469. تاثیرنام تجاری برپذیرش خدمات اینترنتی
کلیدواژه ها: نام تجاری -اعتبارملموس- سودمندی ملموس - سهولت کاربردملموس- بانکداری اینترنتی.
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
470. تاثیر هموار سازی درآمدهای جاری سازمان بر وام بانکی
کلیدواژه ها: هموارسازی درآمد، وام بانکی، اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 6 -
471. بررسی عوامل موثر بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه(مطالعه موردی: شعبه های شرق و مرکز استان مازندران بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: قصد پذیرش بانکداری موبایل، لذت درک شده، سودمندی درک شده، راحتی آنلاین، امنیت
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
472. بررسی تاثیر ویژگیهای هیئت مدیره بر عملکرد بانکهای ایران
کلیدواژه ها: استقلال هیئت مدیره، اندازه هیئت مدیره، عملکرد بانک، بانکداری، بورس اوراق بهادار تهران
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
473. بررسی تاثیر تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار اسلامی بر عملکرد مالی و رفتار اقتصادی بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار اسلامی، عملکرد کل صنعت بانکی، بحران مالی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
474. بررسی اثر هوش رقابتی بر عملکرد
کلیدواژه ها: هوشمندی سازمانی، هوش رقابتی، عملکرد، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
475. شناسایی و رتبه بندی حسابداری ابزارهای نوین مالی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: تامین مالی، ابزار تامین مالی، صنعت بانکداری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
476. تبیین رابطه بین اعتبارات بانکی و اقتصاد مقاومتی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: اعتبارات بانکی، اقتصاد مقاومتی، بانک پاسارگاد، مخارج دولت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
477. سیاست توسعه بانکداری همراه و اثر آن بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی: یک مطالعه نظری
کلیدواژه ها: بانکداری، توسعه، رضایتمندی مشتریان، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 3 -
478. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادارای مشتریان خدمات بانکی شعب بانک مسکن شیراز
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان، عوامل کیفیت خدمات بانکی، بانک مسکن، عوامل فیزیکی-محیطی، عوامل شایستگی کارکنان، شعب شیراز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 7 -
479. بررسی تاثیر ریسک اعتباری و ریسک نقدینگی بر عملکرد در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، ریسک نقدینگی، عملکرد، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
480. برر سی رابطه عوامل موثر بر دیدگاه مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، کیفیت خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11