بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
581. تبیین چارچوب توسعه شایستگی فنی– تخصصی بانکداران : الگوی توانمندسازی دانش محور مدیران پولی و بانکی
کلیدواژه ها: شایستگی، دانش فنی - تخصصی و مدیران
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
582. مدیریت استرس و تاثیر آن بر عملکرد و سلامت منابع انسانی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: استراتژی مدیریت استرس، عملکرد، سلامتی ، منابع انسانی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 26 -
583. بررسی توسعه هوش بانکی بر اثربخشی سازمانی در بازارهای نوظهور (رویکرد کسب و کار الکترونیک)
کلیدواژه ها: هوش بانکی، اثربخشی سازمانی، بازارهای نوظهور
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
584. واکاوی طرحهای مسئولیت اجتماعی بانک ها به عنوان بازوی بانکداری اجتماعی مطالعه موردی: بانک سینا
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، بانکداری اجتماعی، بانک سینا
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
585. بررسی اثرات پیاده سازی خدمات بانکداری اختصاصی بر منافع بانک در بانک سپه منطقه مرکزی
کلیدواژه ها: بانکداری اختصاصی، منافع اقتصادی بانک، بانک سپه ، مشتریان ویژه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
586. حسابداری عقود اسلامی و بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: حسابداری اسلامی ، بانکداری بدون ربا، عقود اسلامی، حذف ربا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
587. مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها و تاثیر بر عملکرد کسب و کار
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، عملکرد کسب و کار ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
588. راههای بانکداری اسلامی بانکداری نوین
کلیدواژه ها: بانکداری,رشد اقتصادی , جهش تولید, نهاد اسلامی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
589. تاثیر هوش مصنوعی بر بانکداری
کلیدواژه ها: مشتریان آگاه از فناوری، مشتری مداری، نقل و انتقالات پول،تاثیر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
590. بررسی ارتباط و تاثیر تورم و نرخ سود بانکی بر نقدینگی و سپرده های بانکی
کلیدواژه ها: تورم، نرخ سود، نقدینگی، حجم سپرده ها.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
591. بررسی عوامل، و چالش های موثربر ادغام و تملک در صنعت بانکداری ایران با نگرش بین المللی
کلیدواژه ها: ادغام، تملک، بانکداری بین المللی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
592. تاثیر سیاست های اقتصادی بر تمرکز بانکی
کلیدواژه ها: سیاست های اقتصادی، تمرکز بانکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 26 -
593. نقش جامعه شناسی اقتصادی و توسعه بر رشد اقتصادی
کلیدواژه ها: بانکداری,رشد اقتصادی , جهش تولید, نهاد اسلامی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
594. بررسی روش های طبقه بندی داده کاوی در کلان داده و تاثیر آن بر پیشبینی ریزش مشتری در مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کلان داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، حفظ و جذب مشتری، الگوریتم های طبقه بندی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوآورانه در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
595. ریسک نقدینگی در صنعت بانکداری ایران (مطالعه مروری)
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی، بانکداری، ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
596. بانکداری الکترونیک و نقش آن بر رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، خدمات الکترونیک، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
597. بررسی ارتباط استفاده از خدمات الکترونیکی تلفن همراه با جذب مشتری (مورد مطالعه شعب بانک پاسارگاد در استان تهران)
کلیدواژه ها: اطمینان پذیری ، بانکداری ، خدمات الکترونیکی، تلفن همراه، بهره وری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
598. ارزیابی معیارهای امنیتی در سیستم بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، امنیت، تهدیدات امنیتی، نفوذ، رضایت مندی مشتری، استاندارد ISO ۲۷۰۰۱
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
599. شرایط قانونی تنزیل اسناد تجاری در نظام بانکی ایران
کلیدواژه ها: سند تجاری، تنزیل، ربوی بودن، خرید دین، نظام بانکی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی و اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
600. تحلیل رویه قضایی در خصوص نرخ سود تسهیلات بانکی
کلیدواژه ها: سود، سود معین، رویه قضایی، شورای پول و اعتبار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی، حقوق و فرهنگ عامه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10