بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1021. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد مالی ، ثبات مالی و شمول مالی در بخش بانکداری
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت، عملکرد مالی، شمول مالی، ثبات مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
1022. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی (بانک صادرات شهر ارومیه )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، برنامه های اقتصاد مقاومتی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
1023. راه حل نوین جهت کاهش خطای تشخیص تقلب بانکی مبتنی بر روش های فرا ابتکاری
کلیدواژه ها: تقلب بانکی، یادگیری ماشینی، الگوریتم ریاضیاتی، آلگوریتم بهینه سازی پارتیکل اسوارم، تقلب صورت های مالی، شبکه عصبی مصنوعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1024. بررسی ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، توسعه بانکداری الکترونیک، نظام بانکداری، قوانین حقوقی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حقوق و علوم قضایی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
1025. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی(بانک پارسیان) با استفاده از تکنیک سلسه مراتبی (AHP)
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، AHP ، ،وفاداری مشتری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1026. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجی گری مدیریت رفتار سازمانی در صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: بانک ملت استان یزد)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کیفیت ارائه خدمات، مدیریت رفتار سازمانی، بانک ملت استان یزد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1027. تاثیر توسعه بخش بانکی و بازار سرمایه بر اشتغال بخش صنعتی در ایران با بهره گیری از رهیافت ARDL
کلیدواژه ها: بخش بانکی، بازار سرمایه، اشتغال، صنعت، ایران، .ARDL
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
1028. استانداردهای حسابداری و قوانین بانکداری
کلیدواژه ها: بانک ها، مقررات بانکی، استانداردهای حسابداری، مدیریت ریسک، تعدیل کننده
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 32 -
1029. ؛DB و نقش فناوری مالی (فین تک) بر ارتقا و توسعه صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: دیجیتالی شدن، بانکداری دیجیتال، فناوری مالی (فین تک)، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
1030. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتری با نقش میانجی گری تاییدانتظار مشتری (مورد مطالعه: بانک مسکن شعب استان فارس)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری، تایید انتظار مشتری،
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
1031. اثرپذیری عملکرد مالی بر پایه هوش عاطفی و نقش واسطه بازاریابی رابطه محور و مدیریت رابطه با مشتریان به روش معادلات ساختاری (مورد مطالعه: نظام بانکی)
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری، عملکرد مالی، مدیریت رابطه با مشتریان، هوش عاطفی، بازاریابی رابطه محور.
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 26 -
1032. بررسی علل تخلفات در بانک ها و ارائه راهکارهای عملیاتی مورد نیاز جهت نظارت وپیشگیری از وقوع آن - مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری ، تخلف ، پیشگیری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
1033. ارائه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمات اینترنتی بانکهای ایرانی
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، کیفیت خدمات اینترنتی ، وب سایت ، مشتریان اینترنتی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 28 -
1034. تحلیل انواع عقود اسلامی و مطالبات معوق در نظام بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، عقود اسلامی، بانکداری ربوی، مطالبات معوق.
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
1035. ارزیابی عملکرد فرایند توسعه محصولات و خدمات جدید نظام بانکی بر پایه کارت امتیازی متوازن
کلیدواژه ها: توسعه محصولات جدید، رشد و یادگیری، جذابیت بازار، عملکرد، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1036. بررسی ارتباط بین قابلیت های بازاریابی و جذب مشتریان جدید بانک
کلیدواژه ها: قابلیت بازاریابی، جذب مشتریان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
1037. تاثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیکی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، کیفیت خدمات سنتی، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، اعتماد مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1038. تاثیر اعتماد الکترونیک کارکنان بر توان رقابتی کارکنان شعب بانک مسکن (مورد مطالعه بانک مسکن شعب شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیک، رقابت بانکی، بانک مسکن. اعتماد الکترونیک کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
1039. عوامل موثر بر سپرده گذاری در بانک انصار
کلیدواژه ها: سپرده گذاری بانکی، مهارت کارکنان، رضایت مشتری، سود سپرده بانکی، تسهیالت قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
1040. ارائه مدل بانکداری اجتماعی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، راهبرد، بانک قرض الحسنه رسالت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10