بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1141. مروری بر کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بانکداری (ارتقای رضایت مشتری و کیفیت خدمات)
کلیدواژه ها: بخش بانکداری، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تجربه مشتری، کیفیت خدمات.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
1142. ارزیابی خدمات بانکداری الکترونیک با ترکیبی از روشهای تصمیم گیری چندمعیاره فازی (مطالعه موردی: ۵ بانک ایرانی منتخب)
کلیدواژه ها: ارزیابی خدمات، بانکداری الکترونیک، تصمیم گیری چندمعیاره فازی، AHP، .ARAS
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1143. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تبلیغات-بانکداری الکترونیک -مشتری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
1144. بررسی تاثیر اصول بانکداری اسلامی بر رضایت مشتریان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بانکداری، اسلامی، ربا، مشارکت، اخلاق.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1145. نئوبانک در ایران؛ انتظارات،چالش ها و پیشرفت ها
کلیدواژه ها: نئوبانک، بانکداری دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، انتظارات کاربران، چالشهای نئوبانک، پشرفتهای بانکداری دیجیتال، ایران
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
1146. ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکی (مطالعه موردی: بانک تجارت بندرعباس)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده از برند و وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
1147. بررسی اثر متغیرهای بانکی و متغیرهای کلان اقتصادی بر عملکرد نظام بانکی ایران (مدل گشتاورهای تعمیم یافته GMM)
کلیدواژه ها: متغیرهای بانکی، متغیرهای کلان، نظام بانکی، روش گشتاورهای تعمیم یافته ها (GMM)
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
1148. نقش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه بانکداری دیجیتال در بانک قرض الحسنه مهر ایران
کلیدواژه ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران ، مدیریت ارتباط با مشتری (CMR)، بانکداری دیجیتال
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
1149. بررسی تاثیرکیفیت اینترنت بانک بر رضایت، ارزش درک شده و اعتماد و تحلیل نتایج آن بر وفاداری مشتریان دریافت کننده خدمات بانکداری
کلیدواژه ها: کیفیت اینترنت بانک، رضایت، ارزش ادراک شده، اعتماد، وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
1150. بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت alm در نظام بانکداری (مطالعه موردی: کشور هندوستان)
کلیدواژه ها: دارایی ها، بدهی ها، بانک های هندی، بانک های خارجی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 5 -
1151. بررسی تاثیر نرخ تورم، نرخ بهره بانکی و تولید ناخالص داخلی بر عوارض ارزش افزوده و درآمدهای پایدار شهرداری مشهد
کلیدواژه ها: نرخ تورم، نرخ بهره بانکی، تولید ناخالص داخلی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
1152. مروری بر ابعاد و نظریات بانکداری چند ملیتی
کلیدواژه ها: بانکداری چند ملیتی، بانکداری بین الملل
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
1153. بررسی وضعیت پذیرش بانکداری الکترونیکی در بانک مسکن از سوی مشتریان: پژوهشی در بانک مسکن استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، بانک مسکن
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
1154. ارائه مدلی برای پذیرش بانکداری الکترونیکی از سوی مشتریان: (مورد مطالعه بانک مسکن استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، حمایت سازمانی، سودمندی ادراک شده، ادراک از سهولت استفاده، اعتماد، نگرش نسبت به استفاده، تصمیم به استفاده و استفاده عملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
1155. عوامل تاثیرگذار بر میزان وفاداری کاربران در استفاده از سوپر اپ ها با تکیه بر اپلیکشن های پرداختی و بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری کاربران، سوپر اپلیکشن، سوپر آپ، اپلیکشن های بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1156. تحلیل و برسی تغییرات شاخص سهام بر رفتار مشتریان در بانکداری
کلیدواژه ها: شاخص سهام، تجزیه و تحلیل ، بورس ، EVIEWS
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
1157. بررسی رابطه متقابل تامین مالی بانکداری اسلامی و بخش حقیقی اقتصاد ایران
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، رشداقتصادی، آزمون کرانه ها
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
1158. بررسی تاثیرات بانکداری الکترونیک بر توسعه نظام بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیک، توسعه الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1159. بررسی عوامل بانکی موثر بر میزان عرضه تسهیلات بانک های خصوصی ایران با رویکرد خود رگرسیون برداری پنلی سال های ۱۳۹۳-۱۳۸۴
کلیدواژه ها: عرضه تسهیلات، خود رگرسیون برداری پنلی، بانک های خصوصی، متغیرهای بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1160. بررسی رابطه بین اعتبار بانکی و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: اعتبار بانکی، مدیریت سرمایه در گردش، هزینه چسبندگی، رشد شرکت، نگهداشت وجه نقد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 24