بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1221. تاثیر اعتبار بانکی بر مدیریت سرمایه در گردش بانکها
کلیدواژه ها: اعتبار بانکی، مدیریت سرمایه در گردش، بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
1222. بررسی تاثیر روابط بانکی بر ورشکستگی شرکتها با تاکید بر اندازه شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: واماندگی، ورشکستگی، روابط بانکی، بانک دولتی، بانکی خصوصی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
1223. تحلیل باز بودن تجارت،رشد اقتصادی و عمق بخش بانکی در کشورهای غرب آسیا
کلیدواژه ها: باز بودن تجارت، رشد اقتصادی ، عمق بخش بانکی ، کشورهای غرب
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1224. بررسی شاخصه های اصلی بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: بانک، بانکداری اسلامی، ربا، فقه اقتصادی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1225. مبانی جرم انگاری فعالیتهای غیرمجاز موسسه های مالی و اعتباری غیرمجاز
کلیدواژه ها: بانک، موسسه مالی و اعتباری، فعالیت های بانکی غیرمجاز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1226. سیاست جنایی ایران در قبال جرایم اقتصادی، رشاء و پورسانت مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز
کلیدواژه ها: سیاست جنایی، موسسه های مالی، فعالیتهای بانکی، جرایم اقتصادی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
1227. آثار حقوقی وثائق بانکی در سیستم بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بانک، حقوقی، وثیقه، قرارداد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
1228. عوامل موثر بر قصد پذیرش بانکداری اینترنتی با توجه به نقش تعدیل کننده نوع دستگاه مورد استفاده (دیدگاه تئوری شناختی اجتماعی)
کلیدواژه ها: ویژگی های اجتماعی وب، اعتماد، سهولت استفاده، سازگاری با سبک زندگی و خدمات به مشتریان آنلاین، نوع دستگاه مورد استفاده و پذیرش بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
1229. بانکداری بدون ربا
کلیدواژه ها: سود خالص، مدیریت ریسک، نظام بانکی ایران، تفاوت سود قطعی و علی الحساب
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
1230. ارایه مدل عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت دانش،یادگیری سازمانی، گرایشات مشتری و تسهیم اطلاعات با مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
1231. بانکداری پایدار در چهارچوب گفتمان توسعه پایدار
کلیدواژه ها: توسعه پایدار ، بانکداری پایدار ، بانک داری سبز ،بانکداری اخلاقی ، بانکداری اجتماعی
محل انتشار مقاله: دهمین کنگره سراسری فناوری های نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1232. ارائه یك بستر عملیاتی برای استفاده از فناوری اطلاعات در توسعه ی بانكداری آنلاین
کلیدواژه ها: فناوري اطلاعات، بانکداري آنلاین، فناوري مالی، پردازش داده ها، کلانداده ها
محل انتشار مقاله: دهمین کنگره سراسری فناوری های نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1233. ارایه مدلی مبتنی بر تکنیک تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی آرمانی در جهت ارزیابی عملکرد شعب بانکی
کلیدواژه ها: برنامه ريزي آرماني، تحليل پوششي داده ها، شعب بانك، كارايي
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
1234. تاثیر تجربه مشتری از خدمات بانکی بر کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک ملت جزیره قشم)
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، کیفیت ارتباط و رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1235. شناسایی نظام های پرداخت در بانکداری الکترونیک مبتنی بر رویکرد آینده پژوهی، (مطالعه موردی: بانک ملی استان اردبیل)
کلیدواژه ها: نظام های پرداخت، بانکداری الکترونیک، بانک ملی ایران، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1236. مطالعه تاثیرات ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی و ارزش ادراک شده مشتریان بر میزان وفاداری مشتریان و پذیرش بانکداری الکترونیکی در بازار ایران
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، ارزش ادراک شده مشتری، پذیرش بانکداری الکترونیکی، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
1237. رتبه بندی معیارهای کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک با بهره گیری از ابعاد کارت های امتیازی متوازن
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن (BSC)، بانکداری الکترونیک، تصمیم گیری چندمعیاره، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
1238. بررسی و شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان بانك ملی ایران با استفاده از تكنیك تصمیم گیری چند معیاره MCDM
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتری، وفاداری، تصمیم گیری چند معیاره، بازاریابی خدمات بانکی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 25 -
1239. ارزیابی تاثیر رهبری تحول گرا بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: منتخبی از بانک های خصوصی شهر تهران)
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا، رفتار شهروندی سازمانی، بانکداری، بانک های خصوصی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
1240. بانکداری اسلامی بدون ربا
کلیدواژه ها: بانکداری، رشد اقتصادی، جهش تولید، نهاد اسلامی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14