بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1241. اصول مدیریت ریسک در بهره دهی و اثربخشی بانک ها
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک ، اثر بخشی بانک ها ، تبلیغات در کسب و کار ، عملیات بانکی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
1242. بررسی و آسیب شناسی مطالبات معوقات بانک
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری بانک ها ، آسیب شناسی معوقات بانکی ، مطالبات معوق بانکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1243. ایجاد و توسعه فرآیندهای مدیریت ریسک در عملیات بانکی
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک ، اثر بخشی بانک ها ، استراتژی ریسک ، عملیات بانکی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1244. شناسایی شاخص های مؤثر بر نظارت الکترونیک در حوزه بانکی (موردمطالعه: بانک توسعه تعاون)
کلیدواژه ها: نظارت الکترونیک، نظارت دیجیتال، نظارت بانکی، بانکداری، دلفی فازی، بانک توسعه تعاون
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 26 -
1245. بررسی کیفیت خدمات بانکی و اولویت های آنها از دید مشتریان بانک پارسیان در خراسان رضوی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانک،مقیاس سرکووال، اولویت بندي کیفیت خدمات ،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
1246. بانکداری:قانون مداری یا مشتری مداری
کلیدواژه ها: بانکداری،قانون مداری،مشتری مداری،مدیریت تعارض،بانکدار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1247. بانکداری شرکتی: مفاهیم، الزامات استقرار و مدل کسب و کار
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، مشتری محوری، مدل کسب و کار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
1248. مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بانک، صنعت بانکداری، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1249. بررسی تأثیر نوآوری و پذیرش فناوری های نوین در بانکداری و ارائه راهکارها
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، نوآوری، فناوری های نوین، فین تک، راهکار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
1250. بررسی عوامل موثر بر موفقیت NFC در سیستم پرداخت سیار: از دیدگاه کاربران بانک ملت تبریز
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت سیار، فناوریNFC،بانکداری، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
1251. رقابت بانکی از طریق تجارت الکترونیک، ثبات بانکی و رشد اقتصادی در کشورهای منتخب در حال
کلیدواژه ها: رقابت بانکی،ثبات بانکی ،رشد اقتصادی ،دستگاه های خودپرداز ، رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
1252. تشخیص تقلب در داده های نامتوازن تراکنش ها بانکداری الکترونیک با استفاده از روش خوشه بندی k-means
کلیدواژه ها: تشخیص تقلب، کارت اعتباری، شبکه عصبی با خوشه بندی k-mean
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقق ایده های دست نیافتنی در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی(الکترونیکی)
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 6 -
1253. راه اندازی کسب و کار با استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه، محرک های بازار، درخواست ها، بازاریابی و فن آوری و جذب و نوآوری اطلاعات در صنعت تلفن همراه
کلیدواژه ها: ارزش تجاری، بانکداری موبایل، دولت الکترونیک، قابلیت پویا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقق ایده های دست نیافتنی در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی(الکترونیکی)
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 7 -
1254. استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در جلب رضایت مشتریان بانک ها
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کاربردهای مدیریت روابط با مشتری، رضایت مشتری، روش های افزایش رضایت مشتریان، ارتباط با مشتریان در بانک ها، رضایت مشتری و خدماش بانکی، اهمیت ارزیابی رضایت مشتریان از خدماش بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 23 -
1255. ارزیابی وضعیت ارگونومیکی کارکنان بانک به دو روش RULA و ROSA
کلیدواژه ها: ارگونومی بانکداری، ROSA, RULA، ناراحتی اسکلتی عضلانی
محل انتشار مقاله: سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 1 -
1256. بررسی تاثیر دانش مالی و تجربه بر تصمیم گیری افراد در استفاده از تسهیلات بانکی
کلیدواژه ها: دانش مالی، تجربه، تصمیم گیری، تسهیلات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 32 -
1257. بازاریابی متمایر خدمات نوین بانکی
کلیدواژه ها: بازاریابی متمایز خدمات، بانکداری رقابتی، بازاریابی خدمات نوین بانکی، خدمات رقابتی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1258. اولویت بندی کاربردهای فناوری اینترنت اشیاء در صنعت بانکداری از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی : دانشجویان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب)
کلیدواژه ها: اینترنت اشیاء، زیرساختارهای لازم، بازیگران متخصص، محتوای خدمات، تحلیل محتوا و بانک تجارت.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
1259. ارایه کاربردهای اینترنت اشیاء در پاسخگویی به نیازهای خدماتی صنعت بانکداری با استفاده از روش تحلیل محتوا (مطالعه موردی : بانک تجارت)
کلیدواژه ها: اینترنت اشیاء، زیرساختارهای لازم، بازیگران متخصص، محتوای خدمات، تحلیل محتوا و بانک تجارت.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
1260. کارت بانک اعتباری مجازی شخصی سازی شده روشی برای بهبود تراکنش های بانکی در فضای اینترنت
کلیدواژه ها: کارت اعتباری مجازی امنیت تراکنش بانکی رمزپویا
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 4