بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1341. اثر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، عملکرد بانک، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1342. ضرورت، تعاریف، مصادیق و مراحل راه اندازی بانکداری شرکتی
کلیدواژه ها: بانکداری جامع، بانکداری شرکتی، مشتریان حقوقی، ارائه خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
1343. بررسی تأثیر عوامل موثر بر خدمات بانکداری الکترونیکی و مدیریت سود (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران اهواز)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی ، مدیریت سود، یکپارچگی سیستم، آگاهی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
1344. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان وخدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیکی، دانش برای مشتری،بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1345. بررسی عوامل موثر بر جذب منابع پایدار مالی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: منابع پایدار بانکی، منابع مالی، بانک ملی ایران، تکنیک دیمتل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1346. بررسی ارتباط تجارت الکترونیک و بانکداری دیجیتال در ایران و لزوم گسترش آن
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری دیجیتال، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
1347. بررسی کاربرد تئوری صف در حل مساله صف بانکی و ارائه مدلی جهت شبیه سازی طول صف و زمان انتظار ( مطالعه موردی بانک مهراقتصاد)
کلیدواژه ها: سیستم های صف، شبیه سازی، مدل سازی، تصمیم گیری ، تئوری های صف
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مکانیک، ساخت، صنایع و مهندسی عمران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 28 -
1348. تاثیر سطح تحریک بهینه بر نیت استفاده مجدد از بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی مدیریت عملیات بر پایه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: بانک ملی)
کلیدواژه ها: سطح تحریک بهینه، نیات رفتاری، مدیریت عملیات، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
1349. بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفیت بر استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی رضایت مشتری و تمایل به استفاده از بانکداری تلفن همراه ( مورد مطالعه : شعب بانک ملت تهران)
کلیدواژه ها: اعتماد، ابعاد کیفیت، خدمات بانکداری تلفن همراه، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 32 -
1350. بهبود رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد مدیریت استعدادها در نظام بانکی
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، مدیریت استعداد، تناسب فرد سازمان، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
1351. تبیین نقش بانکداری الکترونیک در ارتقای سلامت اداری مورد: بانک ملت کاشان
کلیدواژه ها: فساد اداری، سلامت اداری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1352. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتری با رویکردی مبتنی بر متغیرهای تعدیل گر و میانجی (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده، وفاداری مشتری، اعتماد مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، طراحی وب سایت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
1353. ریسك های عملیاتی در بانك ها (مطالعه موردی بانك صنعت و معدن)
کلیدواژه ها: ریسک، ریسک بانکی، ریسک عملیاتی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1354. بررسی عوامل مثبت و منفی تاثیرگذار بر زندگی مردم به خاطر دوز بانکی در آذربایجان های شرقی و غربی
کلیدواژه ها: دوزبانگی، دوره بحرانی، توانایی تولیدی، پیامدها، انتخاب
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 26 -
1355. شناسایی عوامل انسانی موثر در تهدیدهای امنیتی سیستم های بانکداری الکترونیک در شهرستان چابهار
کلیدواژه ها: عوامل انسانی، تهدیدهای امنیتی، سیستم بانکداری، الکترونیک، شهرستان چابهار.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
1356. نقش طردشدگی در محیط کار و عزت نفس بر توانمندسازی روانشناختی و رفتارهای فرانقش در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: طردشدگی در محیط کار، عزت نفس، رفتارهای فرانقش مشتریان، توانمندسازی روانشناختی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
1357. نقش مشتری مداری در ایجاد رضایت شغلی از طریق دیدگاه احساسی در کار در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مشتری مداری، کار احساسی، رضایت شغلی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
1358. تامین مالی خرد اسلامی در نظام مالی اسلامی (ارائه مدلهای تامین مالی اسلامی)
کلیدواژه ها: تامین مالی، تامین مالی خرد، مالی اسلامی، بانکداری اسلامی، نظارت بر وام، موسسات مالی، Mfi
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
1359. ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده های شبکه (BSC-NDEA)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد،کارت امتیازی متوازن، صنعت بانکداری، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 31 -
1360. بررسی تاثیر عضویت ایران در سازمان جهانی تجارت بر عملکرد صنعت بانکداری الکترونیکی کشور (با نگاهی ویژه به بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: اصل دسترسی بازار، اصل رفتار ملی، جهانی شدن، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیکی، بانکداری بین المللی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14