بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1361. کاربرد محاسبات لبه در آینده صنعت مالی و بانکی
کلیدواژه ها: محاسبات لبه ، رایانش ابری ، بلاک چین، محاسبات مه، اینترنت اشیاء
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1362. ارایه مدل ساختاری مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر پایه تکنولوژی سلف سرویس در بانکداری الکترونیک بانک شهر
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، تکنولوژی سلف سرویس، بانک الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
1363. چالش های بکارگیری ارزهای دیجیتالی و فناوری بلاک چین
کلیدواژه ها: بانکداری، فناوری اطلاعات، ارز دیجیتالی، بیت کوین و فناوری بلاک چین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1364. تأثیر خودکارآمدی بر ناامنی ادراک شده با توجه به نقش میانجیگر عزت نفس کارکنان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: خودکارآمدی، ناامنی شغلی ادراک شده، عزت نفس کارکنان، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
1365. رتبه بندی عوامل موثر بربهبود کیفیت مسئولیت اجتماعی در صنعت بانکداری، با استناد به مدل ایزو 26000
کلیدواژه ها: پاسخگویی اجتماعی، صنعت بانکداری، تحلیل سلسله مراتبی AHP، معادله ساختاری تفسیری ISM، مدل ISO26000
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 23 -
1366. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت مشتریان شعب بانک قوامین خراسان شمالی در سال 1396
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1367. بانکداری اجتماعی؛ رهیافتی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بانکداری اجتماعی، بانکداری اخلاقی، کارآفرینی اجتماعی، مؤسسات پولی و مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
1368. بررسی اصل استقلال در ضمانت نامه های بانکی
کلیدواژه ها: ضمانت نامه بانکی، اصل استقلال، قرارداد پایه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بینالمللی حقوق و علوم سیاسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
1369. نوآوری بانکی در کشورهای کم درآمد
کلیدواژه ها: نوآوری بانکی، کشورهای کم درآمد ، سرمایه گذاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
1370. مقایسه اثر نرخ بهره بر تقاضا برای پول در کشورهای عمده دارای سیستم بانکداری اسلامی و متعارف: رویکرد پانل دیتا
کلیدواژه ها: نرخ بهره، تقاضا برای پول، متعارف، پانل پویا.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
1371. تاثیر داده های عظیم در صنعت بانکداری خرد
کلیدواژه ها: بانکداری خرد، داده های عظیم، هوش مصنوعی، حجم داده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
1372. ارائه مدل وفاداری الکترونیک در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: خدمات آفلاین، خدمات آنالین، وفاداری الکترونیک، بانکداری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
1373. عوامل موثر برپذیرش بانکداری مبتنی برموبایل ازسوی مشتریان موسسه اعتباری کوثر
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری مبتنی بر موبایل، بانکداری الکترونیک، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 24 -
1374. بررسی اثر مدل کسب و کار بر عملکرد مالی بانکداری اختصاصی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
1375. الگوی بهینه مدیریت رسانه های نوین در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه، رسانه های نوین، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
1376. بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت و وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتری،کیفیت خدمات الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1377. تأثیر حکمرانی مطلوب بر نظام پولی و بانکی کشور
کلیدواژه ها: حکمرانی خوب، نظام پولی- بانکی، حاکمیت قانون، شفافیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی و رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
1378. ارتباط مطالبات بانکی با شاخص های اقتصادی
کلیدواژه ها: شاخص های اقتصادی، مطالیات بانکی،بدهی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
1379. مدله نمودن عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: کیفیت، خدمات بانکداری الکترونیکی، مدلیابی معادلات ساختاری، نرم افزار پی ال اس
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
1380. نقش انتظارات عملکرد، تلاش مورد انتظار و اعتماد الکترونیکی بر پذیرش بانکداری اینترنتی از منظر دانشجویان شهر اصفهان (مورد مطالعه: بانک ملی)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری اینترنتی، اعتماد الکترونیکی، تلاش مورد انتظار، عملکرد مورد انتظار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت،علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16