بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1541. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز) و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
1542. تاثیر شخصی سازی و سازگاری با تجربیات گذشته در استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شخصی سازی، سازگاری، انتظارات تلاش، انتظارات عملکرد، تمایلات رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
1543. اندازه گیری کارایی سیستم بانکی با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)؛ مطالعه موردی شعب بانک مهر اقتصاد استان همدان
کلیدواژه ها: کارآیی، تحلیل پوششی داده ها، بانک مهر اقتصاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 22 -
1544. بررسی تاثیر رفتار مصرف کنندگان در پیاده سازی بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: دسترسی به منابع، خودکارآمدی، توانایی ادراک شده، کیفیت اطلاعات درک شده، اعتماد ادراک شده، امنیت ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
1545. بررسی تاثیر شاخص های سلامت نظام بانکی بر رشد اقتصادی
کلیدواژه ها: شاخص های سلامت نظام بانکی ، رشد اقتصادی،کفایت سرمایه، بازده سرمایه، ساختار سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
1546. تاثیری بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی با نقش میانجی رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتری، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1547. اینده بانکداری وخدمات مالی
کلیدواژه ها: رمزارز – بیت کوین – اتریوم – بلاک چین – فناوری مالی - بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
1548. بررسی پول شویی الکترونیکی در نظام بانکی به عنوان یکی از جرایم مالی و ارایه چارچوبهای قانونی مبارزه با آن
کلیدواژه ها: پولشویی((Money Laundering، پولشویی الکترونیکی((Electronic Money Laundering، سیستمهای یرداخت الکترونیک((Electronic Payment Systems، پول الکترونیکی((e-Money، بانکداری الکترونیک (Electronic Banking)، انتقال سیمی.((Wire Transfer
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
1549. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در اعتمادسازی مشتریان با نقش میانجی گری ( هوش تجاری و استفاده از رسانه اجتماعی (مورد مطالعه؛کارکنان شعب بانک سپه مشهد
کلیدواژه ها: اعتمادسازی مشتریان،کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، رسانه اجتماعی، هوش تجاری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
1550. بررسی وضع مالیات بر سود سپرده های بانکی و تاثیر آن بر رونق اشتغال با رویکرد اقتصاد کلان
کلیدواژه ها: مالیات، سود، سپرده های بانکی، اشتغال، اقتصاد کلان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
1551. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی بانک تجارت)
کلیدواژه ها: تکنولوژی،کانال توزیع ،رضایت مشتری،خدمات الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
1552. بررسی مدل هوشمندی کسب و کار جهت پیاده سازی رویکرد مدیریت مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، تصویر برند، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
1553. بررسی تاثیر خدمات جدید بانکی بر مشارکت مشتریان(مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات در شهر اهواز)
کلیدواژه ها: خدمات جدید بانکی ، مشارکت مشتریان ، بانک صادرات اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1554. بررسی رابطه میان آمیخته بازاریابی خدمات بانکی پارسیان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، خدمات، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 28 -
1555. شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، بازاریابی بانکی، پژوهش کیفی
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1556. بررسی عوامل موثر برحفظ مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تعهد،رضایتمندی،کیفیت خدمات،حفظ مشتری،پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
1557. عوامل تعیین کننده اعتبارات بانکی در ایران
کلیدواژه ها: اعتبارات بانکی، حجم پول، تولید ناخالص داخلی، همجمعی یوهانسن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
1558. مروری بر مدیریت اسناد خزانه اسلامی و ارزشگذاری آن
کلیدواژه ها: اسناد خزانه ، اسناد خزانه اسلمی، اوراق بدهی ، بازارهای مالی، دولت، بازار بین بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
1559. بررسی عوامل استراتژیک موثر بر اختلاس های بانکی
کلیدواژه ها: اختلاس ، شبکه بانکی، ایران، استراتژیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
1560. ارائه یک روش نوین در تشخیص تقلب کارت های اعتباری بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی
کلیدواژه ها: کارت های اعتباری ، ADASYN، داده کاوی ، تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق،کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 6