بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1621. ارائه مدل مفهومی میزان اهمیت اینترنت اشیاء در بانکداری مجازی بااستفاده از روش دلفی
کلیدواژه ها: اینترنت اشیاء، بانکداری اینترنت اشیاء، روش دلفی، مدل مفهومی، میزان اهمیت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 6 -
1622. رتبه بندی و سنجش اثر ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی و الگوی LRFM بر ریسک اعتباری مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی ، الگوی LRFM، ریسک اعتباری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
1623. مدلسازى اثر ارزش ویژه برند ، تراکنش مالی و الگوى LRFM بر وفادارى مشتریان بانکى با استفاده از هوش مصنوعى
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، الگوی LRFM ، وفاداری مشتری ، هوش مصنوعی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
1624. بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد نظام بانکی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد ، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1625. بررسی عوامل موثردر توسعه بانکداری الکترونیک در بانک مسکن شهراصفهان
کلیدواژه ها: عامل امنیتی، عامل انسانی ، عامل مدیریتی ، عامل فن آروی اطلاعات و عامل سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1626. کاربرد فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بلاک چین، بانکداری، دیجیتال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
1627. تاثیرریسک های نقدینگی و اعتباری بانکی بر درماندگی مالی بانک های خصوصی
کلیدواژه ها: درماندگی بانک ها، ریسک اعتباری، ریسک نقدینگی، بانک های خصوصی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1628. بررسی عوامل موثر بر شناسایی و رتبه بندی انتخاب بانک توسط مشتریان با استفاده از تکنیک فازی AHP
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، کیفیت خدمات، بانکداری، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، بانک سامان.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
1629. طراحی مدل مناسب اندازه گیری و پیش بینی ریسک نقدینگی در بانک های خصوصی و دولتی کشور جمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک نقدینگی، ارزش در معرض خطر، کیفیت وام بانکی، کیفیت دارایی بانکی، بانک های خصوصی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 25 -
1630. عوامل تاثیز گذار بزموفقیت شعب بانک ها در تجهیز منابع مالی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکی، رضایت مشتریان، تجهیز منابع مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
1631. خوشه بندی داده های بانکی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری و خوشه بندی سلسله مراتبی
کلیدواژه ها: خوشه بندی، الگوریتم های بهینه سازی، الگوریتم رقابت استعماری، داده های بانکی، خوشه بندی سلسله مراتبی، داده های بزرگ
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 25 -
1632. به کارگیری الگوریتم رقابت استعماری و خوشه بندی سلسله مراتبی جهت خوشه بندی داده های بانکی
کلیدواژه ها: خوشه بندی سلسله مراتبی، رقابت استعماری، داده های بانکی، خوشه بندی، سرخوشه، روش های خوشه بندی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 23 -
1633. مروری بر تکنیک های ارزیابی ریسک در معاملات بانکی با استفاده از الگوریتم های مختلف
کلیدواژه ها: ارزیابی ریسک، معاملات بانکی، بانکداری اینترنتی، ریسک نقدینگی و ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک و مکاترونیک در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
1634. بررسی ارتباط بین سطح بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری محوری با وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بانکی (مورد بررسی: بانک توسعه صادرات کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری محوری، وفاداری، مشتری، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
1635. تاثیر سرمایه اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک ها با میانجی رضایت مشتریان (مطالعه تطبیقی بین صنعت بانکی ایران و افغانستان)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، رضایتمندی مشتریان، وفاداری مشتریان،بانک ملی ایران،بانک ملی افغان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
1636. ابهامات رابطه نرخ سود و تورم مبتنى بر گزارشگرى مالى (از دیدگاه بانکدارى اسلامى)
کلیدواژه ها: تورم، صورت های مالی، نرخ سود، ابهامات گزارشگری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 24 -
1637. بررسی رابطه نگهداشت وجه نقد، اعتبار تجاری و تامین مالی کوتاه مدت بانکی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: تامین مالی، سطح نگهداشت وجوه نقد، اعتبار تجاری، تامین مالی کوتاه مدت بانکی، روش GMM
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
1638. بررسی ضرورت ایجاد ثبات مالی در نظام اقتصادی و سیستم بانکداری
کلیدواژه ها: ثبات مالی ، ریسک های سیستماتیک،سیاست گذاری، اقتصاد کلان
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
1639. تاثیر تمرکز مالکیت بانکی بر کفایت سرمایه، پایداری سرمایه و نقدینگی در بانک ها و موسسات اعتباری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: تمرکز مالکیت بانکی، کفایت سرمایه، پایداری سرمایه، نقدینگی سرمایه
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
1640. بررسی اثر فساد اقتصادی بر سلامت بانک های عضو کشورهای اسلامی
کلیدواژه ها: فساد اقتصادی، سلامت بانکی، کشورهای عضو بانک توسعه اسلامی، مدل گشتاورهای تعمیم یافته GMM
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19