بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1701. بیت کوین و جایگاه آن در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بیت کوین، ارزمجازی، رمزنگاری، بلاک چین
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مهندسی کامپیوتر و فن اوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
1702. قواعد حاکم بر حقوق ورشکستگی بانک های چندملیتی
کلیدواژه ها: ورشکستگی ،بانک ،بانکداری ،چند ملیتی ،مسئولیت اقتصادی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1703. ورشکستگی بانک های چند ملیتی در حقوق تجارت بین الملل
کلیدواژه ها: ورشکستگی ،بانک ،بانکداری ،چند ملیتی ،مسئولیت اقتصادی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1704. حملات سایبری و روشهای تشخیص نفوذ در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: نفوذ، تشخیص نفوذ، بانکداری الکترونیک، امنیت.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
1705. چارچوبی جهت پیاده سازی حاکمیت داده در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: حاکمیت داده؛ معادلات ساختاری؛ صنعت بانکداری ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
1706. شناسایی رفتارهای مشکوک (تقلب) در تراکنش های کارت های بانکی با استفاده از داده کاوی و ترکیب الگوریتم های فرابتکاری
کلیدواژه ها: کشف تقلب؛ دسته بندی؛ Bagging ؛ AdaBoost ؛ Stacking
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
1707. بررسی ابزارها و چارچوب های کاری مختلف کلان داده و طراحی چارچوب کاری مناسب برای مطالعه موردی کشف تقلب بانکی
کلیدواژه ها: کلان داده؛ چارچوب های کلان داده؛ ابزارهای کلان داده؛ معماری مرجع کلان داده؛ کشف تقلب
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
1708. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک پارسیان شهر تهران)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، بانکداری، بازاریابی، اقتصاد، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
1709. ارایه ی چارچوبی به منظور سنجش ریسک اعتبار مشتریان بانکی به صورت غیر متمرکز بر پایه بلاکچین
کلیدواژه ها: اعتبارسنجی مشتری ; ریسک اعتباری ; یادگیری عمیق ; بلاکچین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
1710. بررسی فناوری بلاک چین و تاثیر آن بر سیستم های پرداخت و صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: بلاک چین، سیستمهای پرداخت، صنعت بانکداری، تجارت الکترونیک، مدلهای کسب وکار، بلوغ فناوری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی علوم و مهندسی دفاعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
1711. تاثیر ابعاد قدرت اجتماعی، جذابیت، مشروعیت برند بر پذیرش خدمات بانکی آنلاین
کلیدواژه ها: قدرت اجتماعی برند، خدمات بانکی آنلاین، بنگاه های اقتصادی.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1712. بررسی استراتژی های نوین بازاریابی در خدمات بانکی
کلیدواژه ها: استراتژی بازارگرایی، استراتژی تمایز، استراتژی بخش بندی بازار، عملکرد شعب
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
1713. مروری بر نقش اعتماد در توسعه ی بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری، همراه بانک، مرور ادبیات، تجربه ی مشتری، تحول دیجیتالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
1714. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر بهره وری بانک (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، بهره وری، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1715. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی گری کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
1716. شناسایی ابزارهای ارزیابی و توسعه شایستگی های مدیریتی صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: شایستگی های مدیران، ابزارها و تکنیک های ارزیابی و توسعه شایستگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
1717. ارایه یک مدل کاربردی برای بهبود پرداخت های الکترونیکی در صنعت بانکداری با استفاده از رگرسیون لجستیک
کلیدواژه ها: تقلب، بانکداری، پرداخت الکترونیکی ، رگریسون لجستیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین در مهندسی برق، مخابرات و مکاترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
1718. شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی با رویکرد ترکیبی دیمتل و تحلیل شبکه ای مطالعه موردی: بانک تجارت استان فارس-شیراز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عوامل موفقیت، DEMATEL ،فرآیند تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
1719. شناسایی فرصتهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال مورد مطالعه شعب بانک تجارت شهر زاهدان
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، خدمات بانکی، بانکداری دیجیتال، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
1720. نظام بانکی ، عامل محرک یا بازدارنده رشد اقتصادی
کلیدواژه ها: نظام بانکی، سیاست پولی، رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11