بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
8428
مقاله
در زمینه
banking industry
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers banking industry
-
1741. عوامل موثر در وفاداری مشتریان به بانک(سرعت عمل کارکنان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، مشتری مداری ، بانک ، وفاداری، خدمات بانکی ، سرعت عمل کارکنان ، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
1742. تاثیر کیفیت اقلام تعهدی بر تامین مالی از طریق بدهی بانکی
کلیدواژه ها: کیفیت اقلام تعهدی ، تامین مالی از طریق بدهی بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
1743. بررسی تاثیرارتباط موفق با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (شعب بانک ملی و بانک مسکن در شهر تبریز)
کلیدواژه ها: ارتباط موفق با مشتری ،وفاداری مشتریان،تعهد مشتری ،کیفیت ادراک شده مشتری،رضایتمندی ،تصویر ذهنی مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
1744. بررسی نقش اجراء اخلاق در بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، ربا، اخلاق، اجراء
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
1745. اثر شخصیت برند مجازی مبتنی بر مشتری بر طنین برند در صنعت بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: شخصیت برند مجازی، طنین برند، بانک سامان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1746. اثرات بانکداری سایه ای بر بازده بانکهای تجاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کلیدواژه ها: بانکداری سایه ای ، بازده بانک ، بورس اوراق بهادار تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
1747. بررسی تاثیر نقش تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر وفاداری الکترونیک در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: انگیزه های بیرونی، انگیزه های درونی ، تبلیغات شفاهی الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
1748. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
1749. تاثیر همدلی و گوش دادن فروشندگان بر کیفیت رابطه با مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک انصار)
کلیدواژه ها: همدلی فروشندگان، گوش دادن فروشندگان، کیفیت رابطه با مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 24 -
1750. رابطه بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک ملت(مطالعه موردی: بانک ملت حوزه بهشهر)
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، همراه بانک ، تلفنبانک، رضایتمندی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
1751. بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر عملکرد بانک ها با محوریت BSC مطالعه موردی: صنعت بانکداری استان اردبیل
کلیدواژه ها: کسب وکار الکترونیک، بانکداری الکترونیک، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 24 -
1752. تاثیر فعالیت های بازاریابی بانکها در رسانه های اجتماعی بر قصد سرمایه گذاری در شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، سرمایه گذاری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
1753. الزامات بانکداری اسلامی در مدیریت بازایابی و جذب منابع و مصارف شبکه بانکی کشور
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، مدیریت منابع، مدیریت مصارف، عملکرد بانک ها، پاسخ گوئی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
1754. ارزیابی نقش مدیریت دانش مالی توسط تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی کارمندان بانکی شیراز)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش5 مالی ، تحلیل سلسله مراتبی، AHP ، SPSS، Expertchoice
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
1755. شناسایی و اولویت بندی عوامل راهبردی موثر بر برون سپاری در صنعت بانک داری شهرگچساران
کلیدواژه ها: برون سپاری؛ آینده پژوهی؛ پروژه های تحقیق و توسعه؛ صنایع دفاعی؛ فرآیند تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
1756. بررسی نقش روش های توسعه امور مالی اینترنتی بر بهبود نظام بانکداری
کلیدواژه ها: توسعه امور مالی، بانکداری، امور مالی اینترنتی، بانکداری الکترونیک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
1757. بررسی پیامدهای مدیریت استعداد در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، صنعت بانکداری، بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
1758. تبیین مدلی جهت سنجش شاخص های ریسک اعتباری اشخاص حقیقی و آزمون آن در سیستم بانکی ایران
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری ، اشخاص حقیقی، اطلاعات بانکی ، اطلاعات هویتی ، عملکرد مالی.
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
1759. چالش های پیش روی بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، صنعت بانکداری ایران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
1760. طراحی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات بانکی با در نظر گرفتن دینامیک اعتباری آنها با استفاده از ANFIS
کلیدواژه ها: مالی، اعتبارسنجی، تسهیلات، سیستم
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21