بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1. بررسی تاثیر کیفیت بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملت در شهر ارومیه
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، رضایتمندی مشتری ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
2. بررسی تاثیر خصوصیات بانک بر برون سپاری تصمیمات خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: برون سپاری تصمیمات، خدمات بانکداری الکترونیک ، بانک ملی ، معادلات ساختاری .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
3. پیش بینی ریزش مشتری با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
کلیدواژه ها: ریزش مشتری، داده کاوی، بانکداری الکترونیک، انتخاب ویژگی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی نوآوری در مهندسی: راهی به سوی توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
4. ارزیابی پذیرش بانکداری دیجیتال از سوی مشتریان با استفاده از مدل پذیرش فناوری دیویس
کلیدواژه ها: پذیرش، بانکداری اینترنتی ، بانکداری الکترونیک ، بانکداری دیجیتال.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
5. بررسی نقش شبکه های اجتماعی در اجرای رویکرد بانکداری اجتماعی
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی ، بانکداری الکترونیک ، بانکداری اجتماعی ، رویکرد.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
6. راهکارهای مقابله با حملات سایبری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: امنیت سایبری، بانکداری آنلاین (برخط)، تهدیدات سایبری، راه حلهای امنیتی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پدافند سایبری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
7. کاربرد زنجیره تامین خدمت سبز در پایایی فرایند پایانه های فروشگاهی _ مطالعه موردی در یک شرکت ارائه دهنده پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: فرایند، زنجیره تامین سبز، رول کاغذ حرارتی، پایانه های فروشگاهی ، پذیرنده ، EMV, PSP ,MCDM،POS
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیندهای کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
8. مروری بر تاثیر گسترش بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتری و سودآوری بانک با استفاده از شبکه های عصبی
کلیدواژه ها: سودآوری، شبکه عصبی، تراکنش های بانکی، بانکداری الکترونیک، رویکرد مدل سازی پویایی سیستم
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
9. عوامل موثر بر پذیرش ابزار گواهی اوراق ارز دیجیتال در بانکهای ایرانی با استفادهاز نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری
کلیدواژه ها: ارز دیجیتال، بانکداری دیجیتال ، بانکداری الکترونیک، پذیرش فناوری، نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوریUTAUT
محل انتشار مقاله: بیست و یکمین کنفرانس ملی علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
10. بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات در رابطه بین بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک صادرات شهر دهدشت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک/ کیفیت خدمات/ رضایت مشتریان/ بانک صادرات/ دهدشت
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
11. افزایش امنیت تراکنش های مالی در حوزه بانکداری الکترونیک به کمک روش بیومتریک تشخیص چهره
کلیدواژه ها: تراکنش های مالی ، تشخیص چهره، امنیت ، رضایت مشتری ، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
12. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان تجاری و شرکتی در حساب های جاری بانک
کلیدواژه ها: سپرده قرض الحسنه جاری،مالی ، بانکداری الکترونیک ، مشتریان ، جذب منابع بانکی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
13. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات شعب بانک آینده مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، شعب بانک آینده
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
14. چالش ها و راهکارهای فراروی بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری، الکترونیکی، ایران، چالش ها، اینترنت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
15. تاثیر اصول مدیریت منابع انسانی سبز بر توسعه بانکداری الکترونیک سبز
کلیدواژه ها: اصول مدیریت منابع انسانی سبز، توسعه بانکداری الکترونیک سبز، اقتصاد دانش بنیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
16. بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فراتحلیلمبنی بر رهیافت الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت
کلیدواژه ها: فراتحلیل، اندازه اثر، بانکداری الکترونیک، سازمان های ایرانی، الگوی اسلامی ایرانی - پیشرفت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 32 -
17. بهبود و تقویت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: اینترنت بانک تجارت)
کلیدواژه ها: اینترنت بانک؛ رضایت مشتری؛ بانکداری الکترونیک؛ ماتریس اهمیت-رضایت؛ مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
18. بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی و ارائه راهکارهایی برای گسترش خدمات الکترونیکی مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر (سپه فعلی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش تکنولوژی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
19. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، وفاداری، مشتریان بانک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
20. بررسی تاثیر الکترونیکی شدن سیستم های بانکی بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،رضایت مشتری،اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12