بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1899
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
1. افزایش امنیت تراکنش های مالی در حوزه بانکداری الکترونیک به کمک روش بیومتریک تشخیص چهره
کلیدواژه ها: تراکنش های مالی ، تشخیص چهره، امنیت ، رضایت مشتری ، بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کسب و کار نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
2. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان تجاری و شرکتی در حساب های جاری بانک
کلیدواژه ها: سپرده قرض الحسنه جاری،مالی ، بانکداری الکترونیک ، مشتریان ، جذب منابع بانکی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
3. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات شعب بانک آینده مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، شعب بانک آینده
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
4. چالش ها و راهکارهای فراروی بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری، الکترونیکی، ایران، چالش ها، اینترنت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
5. تاثیر اصول مدیریت منابع انسانی سبز بر توسعه بانکداری الکترونیک سبز
کلیدواژه ها: اصول مدیریت منابع انسانی سبز، توسعه بانکداری الکترونیک سبز، اقتصاد دانش بنیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
6. بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فراتحلیلمبنی بر رهیافت الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت
کلیدواژه ها: فراتحلیل، اندازه اثر، بانکداری الکترونیک، سازمان های ایرانی، الگوی اسلامی ایرانی - پیشرفت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت الگوی پیشرفت؛ پیشرانها، چالشها و الزامات تحقق
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 32 -
7. بهبود و تقویت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: اینترنت بانک تجارت)
کلیدواژه ها: اینترنت بانک؛ رضایت مشتری؛ بانکداری الکترونیک؛ ماتریس اهمیت-رضایت؛ مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
8. بررسی میزان استفاده از بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی و ارائه راهکارهایی برای گسترش خدمات الکترونیکی مطالعه موردی: موسسه اعتباری کوثر (سپه فعلی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدل پذیرش تکنولوژی، موسسه اعتباری کوثر
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
9. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، وفاداری، مشتریان بانک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
10. بررسی تاثیر الکترونیکی شدن سیستم های بانکی بر رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،رضایت مشتری،اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
11. بررسی سیستم های پرداخت الکترونیک و مشکلات استفاده از روشهای پرداخت الکترونیک در تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک ، مفهوم پرداخت الکترونیک ، مزایای پرداخت الکترونیک، مدل پرداخت الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، مدل تجارت الکترونیک ، نقش پرداخت الکترونیک در تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
12. نقش روانشناسی فروش بر تحقق مزیت رقابتی درسازمان های توسعه یافته(مطالعه موردی: مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش)
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی، روانشناسی فروش، نوآوری، کیفیت، مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
13. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازاریابی بانک
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی بانک و عملکرد بازاریابی بانک.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
14. ارزیابی ویژگی های انواع سیستم های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک،کارت های پرداخت ،SSL،امضای دیجیتال،کیف الکترونیکی،پروتکل انتقال متن های امن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 25 -
15. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک و ارائه راهکارهای مورد نیاز
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، کسب و کار الکترونیک، موانع و مشکلات بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی پژوهش های شاخص در مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
16. مروری بر بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، امور بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 7 -
17. پیشگیری سیستماتیک از پولشویی الکترونیک از منظر حقوقی
کلیدواژه ها: بانکداری، الکترونیک ، تجارت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی آسیب های اجتماعی و روانی با تاکید بر علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
18. بررسی ابعاد کیفیت خدمات بر بانکداری الکترونیک (بانک کشاورزی شهرستان نورآباد)
کلیدواژه ها: هزینه ، راحتی استفاده، امنیت ، خدمات بانکداری الکترونیک .
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
19. تجارت الکترونیک و سیستم های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک ،پرداخت الکترونیک ،بلاک چین ،امنیت ،فناوری .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
20. بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات به مشتریان (بانک کشاورزی شهر نورآباد)
کلیدواژه ها: هزینه ، راحتی استفاده، امنیت ، خدمات بانکداری الکترونیک ، ارائه خدمات به مشتریان.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9