بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
201. بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک، بانکداری موبایلی.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
202. بررسی تاثیر نوآوری تکنولوژی در بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک گردشگری شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری آنلاین، وفاداری مشتری، موبایل بانک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
203. بانکداری دیجیتال: مدل کسب و کار بانکی در راستای بهبود مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت ارتباطی و تعهد مشتریان،کیفیت خدمات وب سایت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 28 -
204. بررسی الگوریتم های رمزیکبار مصرف و کاربرد آن در بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: رمز یکبار مصرف، الگوریتم های رمزنگاری، بانکداری الکترونیک، عملگر xor
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
205. پول الکترونیکی شاخصی نو در استقرار اثربخش بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پول الکترونیکی، ویژگی های پول الکترونیکی، نقش پول الکترونیک در اقتصاد ایران، رابطه پول الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی، مسایل حقوقی در استفاده غیر صحیح از پول الکترونیکی، واکنش های احتمالی بانک های مرکزی برای مقابله با آثار منفی پول الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
206. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار و رفتار سازمانی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، سلسله مراتب سازمانی ، حیطه نظارت ، تمرکز ، رسمیت ، رضایت شغلی ، تعهد و وفاداری سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
207. پولشویی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزار و روش مبارزه با پولشویی، قوانین و مقررات، تجارب جهانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 23 -
208. بررسی پولشویی در سیستم بانکی ایران، چالش ها و راهکارهای پیش رو
کلیدواژه ها: پولشویی، بانکداری الکترونیک، سیستم بانکی، دستورالعمل های بانکی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بینالمللی حقوق و علوم سیاسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
209. فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک (موردمطالعه: مدیریت دانش در بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بانکداری الکترونیک، مزیت رقابتی، فناوری اطلاعات، سبک زندگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
210. بررسی نوآوری های لایحه تجارت و پیش نویس قانون چک در نظام بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: چک، لایحه تجارت، پیش نویس، قانون چک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مطالعات حقوقی و قضایی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
211. ناوبری هوشمند در آزاد راه تهران – شمال
کلیدواژه ها: سیستم مدیریت اطلاعات پروژه ، سیستم اطلاعات جغرافیایی ، تعاملی ، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: همایش تجربه کاوی اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7 -
212. بررسی و پیش بینی عوامل موثر بر پرداخت الکترونیکی تلفن همراه مبتنی بر رویکرد ترکیبی SEM و تحلیل شبکه عصبی
کلیدواژه ها: پرداخت با تلفن همراه، SEM-ANN، قصد رفتاری
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
213. نقش مدیریت درسیستم های اطلا عاتی جهت بهبود و کاهش تقلب دربانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری وسازمان ها ،مدیریت اطلاعاتی ،تشخیص تقلب
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 40 -
214. ارائه مدلی تحلیلی جهت بخش بندی و شناسایی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل توسعه یافته ی RFMCL
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بخش بندی مشتریان، خوشه بندی، مدل تحلیلی RFMCL
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 6 -
215. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز) و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
216. تاثیر شخصی سازی و سازگاری با تجربیات گذشته در استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شخصی سازی، سازگاری، انتظارات تلاش، انتظارات عملکرد، تمایلات رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
217. بررسی تاثیر رفتار مصرف کنندگان در پیاده سازی بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: دسترسی به منابع، خودکارآمدی، توانایی ادراک شده، کیفیت اطلاعات درک شده، اعتماد ادراک شده، امنیت ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
218. تاثیری بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی با نقش میانجی رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت مشتری، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
219. بررسی پول شویی الکترونیکی در نظام بانکی به عنوان یکی از جرایم مالی و ارایه چارچوبهای قانونی مبارزه با آن
کلیدواژه ها: پولشویی((Money Laundering، پولشویی الکترونیکی((Electronic Money Laundering، سیستمهای یرداخت الکترونیک((Electronic Payment Systems، پول الکترونیکی((e-Money، بانکداری الکترونیک (Electronic Banking)، انتقال سیمی.((Wire Transfer
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
220. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در اعتمادسازی مشتریان با نقش میانجی گری ( هوش تجاری و استفاده از رسانه اجتماعی (مورد مطالعه؛کارکنان شعب بانک سپه مشهد
کلیدواژه ها: اعتمادسازی مشتریان،کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، رسانه اجتماعی، هوش تجاری.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19