بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
381. تعیین الگوی بهینه خدمات بانکداری الکترونیکی با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن اصفهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی؛ روش های تصمیم گیری چند شاخصه؛ تاپسیس؛ بهینه سازی؛ رضایت مندی مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 25 -
382. تحلیل قواعد استخراج شده از داده کاوی درمشتریان وفادار به بانکداری الکترونیکی با کمک رگرسیون
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، وفاداری مشتریان، نحلیل RFM
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی ایده های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
383. بانکداری نوین پرداخت های الکترونیکی
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیکی، بانکداری اینترنتی، روش های پرداخت، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین سمپوزیوم بین المللی پیشرفتهای علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 4 -
384. شناسایی اولیت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیک با استفاده از روش های QFD AHP (مطالعه موردی در بانک صادرات ملی)
کلیدواژه ها: عوامل بانکداری الکترونیک، خواسته مشتری در بانک، مهندسی کیفیت؛ روش سلسله مراتبی، موانع نوآوری
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
385. اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از روش AHP TOPSIS (مطالعه موردی: بانکهای ملی شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اولویت بندی خدمات بانکداری، روش AHP، روش TOPSIS
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
386. تشخیص کارت پرداخت تقلبی بانک ها و موسسات مالی با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
کلیدواژه ها: کشف تقلب، بانکداری الکترونیک، کارت پرداخت، امنیت اطلاعات، پرداخت الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
387. پرداخت الکترونیکی، ضرورتی اساسی در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، بانکداری نوین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 23 -
388. تحلیل عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیک بر اساس مدل دیویس (بانک کشاورزی استان ک و ب)
کلیدواژه ها: درک مفید بودن، ادراک سهولت استفاده، ادراک خودکارآمدی، ریسک ادراک شده، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
389. ارایه مدل پیش بینی رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از روش درخت تصمیم گیری و داده کاوی
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،رویگردانی مشتری،داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
390. تاثیر توسعه بانکداری الکترونیک بر بهره وری منابع انسانی در بانک های ایرانی
کلیدواژه ها: توسعه بانکداری الکترونیک، بهره وری منابع انسانی، مدل آچیو، بانک های ایرانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
391. بررسی چالش های موجود در بانکداری الکترونیکی (پولشویی)
کلیدواژه ها: بانک داری الکترونیکی، تقلب، داده کاوی، پولشویی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
392. تحلیل اعتماد کاربر در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد الکترونیک، بانکداری الکترونیکی، امنیت ادراک شده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7 -
393. کشف تقلب در سیستم بانکی با استفاده از خوشه بندی و درخت تصمیم (مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، خوشه بندی، درخت تصمیم، بانک مهر اقتصاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات نوین در مهندسی برق،کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
394. بررسی نقش تبلیغات دهان به دهان بر اعتماد مشتریان در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیک در شعب بانک رسالت زاهدان
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، اعتماد مشتری، بانک رسالت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
395. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی خدمات مالی، اثربخشی خدمات نوین بانکداری و مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
396. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر کیفیت بانکداری الکترونیکی با استفاده از ابعاد چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی همدان)
کلیدواژه ها: سرعت، شایستگی، پاسخگویی، انعطاف پذیری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
397. بررسی تاثیر ابعاد اعتمادآنلاین بر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد آنلاین، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
398. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد، امنیت، بانکداری الکترونیک، رضایتمندی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
399. بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک ورضایت مشتریان شعب بانک ملی شهرستان سیرجان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،اینترنت بانک،همراه بانک،خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
400. بررسی عوامل موثر بر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک : تلفیق مدل های TAM و TPB با کیفیت خدمات الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، TAM ، TPB ، کیفیت خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19