بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
541. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر مزیت رقابتی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مزیت رقابتی، پذیرش الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
542. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مدیریت دانش، پذیرش تکنولوژی، مدل هیسیگ مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
543. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد شهر شیراز)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتری، شعب بانک مهر اقتصاد شهر شیراز، مدلسازی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
544. چارچوبی برای ارزیابی و انتخاب سیستم های بهینه پرداخت الکترونیکی امن و ناشناخته
کلیدواژه ها: پرداخت های مبتنی بر پول الکترونیکی ، ناشناختگی ، امنیت در پرداخت ، سکه های الکترونیکی ، Trusted third party
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی نوآوریهای علوم مهندسی برق
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
545. بررسی تاثیر انتظارات مشتریان در استفاده نهایی از اینترنت بانک
کلیدواژه ها: انتظارات مشتری ،اینترنت بانک،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
546. سیاست جنایی اجرایی ایران در قبال جرم پولشویی
کلیدواژه ها: پولشویی,نظام بانکی ,سیاست جنایی,پیشگیری ,بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 22 -
547. ارایه مدلی برای پذیرش بانکداری موبایلی
کلیدواژه ها: تجارت سیار، بانکداری موبایلی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
548. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک برساختار مالی بانک ها در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ساختار مالی، اهرم مالی، نسبت بدهی ها به حقوق صاحبان سهام
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
549. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان، بانکداری اکترونیک، منطق فازی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
550. طراحی و پیاده سازی یک سیستم هوشمند مبتنی بر فازی در بانکداری الکترونیکی به منظور بررسی کیفیت سیستم های پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک، موتور استنتاج فازی، کیفیت سیستم پرداخت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
551. ارایه الگوی روابط میان عوامل نارضایتی مشتریان از بانکداری الکترونیک با استفاده از تکنیک دیمتل مطالعه ی موردی (بانک انصار شهر ساری)
کلیدواژه ها: نارضایتی مشتریان، بانکداری الکترونیک، رویکرد DEMATEL
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
552. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: اعتماد، ابعاد اعتماد ، بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
553. بررسی بیشترین عوامل موثر (کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد) بر وفاداری به بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری و وفاداری الکترونیکی، عوامل موثر بر وفاداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
554. بررسی بیشترین عوامل تاثیرگذار مشتری در پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، اعتماد، ریسک درک شده، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر با تاکید بر دانش بومی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
555. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: اینترنت ،تجارت الکترونیک، ریسک ادراک شده، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
556. سیر تحول نظام بانکداری الکترونیکی در بانک های ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری ارتباطات، بانکداری الکترونیکی، تحول نظام بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
557. مطالعه ی تاثیر پرداخت الکترونیکی کرایه روی زمان توقف در سیستم های حمل و نقل همگانی
کلیدواژه ها: زمان توقف اتوبوس در ایستگاه ، نحوه ی پرداخت کرایه، سیستم های حمل و نقل همگانی . کارت هوشمند
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
558. نقش فناوری اطلاعات در پولشویی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی ، پولشویی الکترونیکی ، فناوری اطلاعات ، بانکداری الکترونیکی ، امنیت ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
559. بررسی عوامل موثر بر پذیرش کیف پول الکترونیکی مطالعه موردی مشتریان بانکهای مستقر درمنطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کبف پول الکترونیک، پذیرش فناوری، سهولت استفاده ادراک شده، آسانی استفاده ادراک شده
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
560. بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، امنیت ومحرمانگی، محتوی و طرح، سرعت، هزینه، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24