بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
561. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک باسودآوری درشعب بانک ملی شهربندرعباس
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک, سودآوری، بازده دارایی، بازده سرمایه ، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
562. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک باکسب مزیت رقابتی درشعب بانک ملی شهربندرعباس
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک، کسب مزیت رقابتی، سودآوری، شعب بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
563. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کاربران شعب بانک سینا
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
564. بررسی ضرورت تغییر در هزینه یابی فعالیت در موسسات مالی با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، بانکداری الکترونیک ، تراکنش ، محرک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
565. بررسی نقش مولفه های کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در رضایت مندی مشتریان مطالعه موردی: بانک حکمت ایرانیان استان خوزستان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ؛ رضایت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات بانکداری، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
566. درآمدآفرینی داده، مدل کسب وکار متمایز و رقابتی صنعت پرداخت الکترونیک درآینده
کلیدواژه ها: ارزش آفرینی داده، درآمدآفرینی داده، پول سازی داده، پرداخت الکترونیک، حکمرانی داده
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
567. اعتبارسنجی عوامل موثر بر ارایه خدمات در بانکداری الکترونیک مورد مطالعه: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: هزینه، راحتی، امنیت، خدمات در بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
568. بررسی تاثیرکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر میزان اعتماد مشتریان مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: اعتماد، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
569. تشخیص تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده ترکیبی از الگوریتم های K-Means و K-NN
کلیدواژه ها: کلاس بندی، خوشه بندی، بانکداری الکترو نیک، خوشه بند k-means، کلاس بندیKNN
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در برق وکامپیوتر و صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
570. تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
571. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدیریت ارتباط، رضایتمندی مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش سالانه مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 1 -
572. کشف تقلب در سامانه های پرداخت الکترونیک با استفاده از یادگیری عمیق
کلیدواژه ها: تشخیص تقلب، شبکه عصبی، یادگیری عمیق، خودرمزگذارها
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
573. بررسی عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری همراه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانکداری همراه ، ارزش های درک شده، کیفیت خدمات، رضایت، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
574. ارایه چارچوبی برای تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، ای سروکوال، وب کوال، ای کوال، دیویدسون و کوپر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
575. تاثیر بانکداری الکترونیکی بر افزایش سود در بانک های منطقه آزاد ارس
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، بازده دارایی ، بازده حقوق صاحبان سهام ، پایانه فروش ، کارت های اعتباری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
576. شناسایی راهکارهای افزایش درآمدهای غیر مشاع نسبت به کل درآمدها از دیدگاه کارشناسان و متخصصان امور بانکی در بانک کشاورزی استان ایلام
کلیدواژه ها: درآمدهای غیر مشاع، درآمدهای مشاع، صدور ضمانت نامه، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
577. شناسایی راهکارهای افزایش درآمدهای کارمزدی در بانک ملی (بانک ملی استان ایلام)
کلیدواژه ها: درآمدهای کارمزدی، صدور ضمانت نامه، اعتبار اسنادی، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
578. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری از طریق متغیر میانجی کیفیت ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان گلپایگان )
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، کیفیت ارتباط با مشتری، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
579. آسیب شناسی عدم استقبال از خدمات سامانه های پرداختی از قبیل تلفن همراه و ثابت در حوزه ی مخابرات استان زنجان
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، پذیرش، خدمات تلفن همراه و ثابت، پرداخت الکترونیکی، نگرش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
580. بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند، کارایی وبسایت و رضایت مشتری بر رابطه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و وفاداری مشتری در بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، ارزش ویژه برند، بانک کارآفرین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16