بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
601. آسیب شناسی گذر از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیکی در استان آ ذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانکداری الکترونیکی، بانک های استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
602. اهمیت شبکه های اجتماعی مبتنی بر مدیریت بانکداری الکترونیک در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی؛ روش های متداول بانکداری؛ شبکه های اجتماعی؛ بانک شهر؛ ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
603. ارایه مدلی جهت ارزیابی و سنجش آمادگی الکترونیکی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: آمادتی الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
604. ارزیابی و تحلیل حساسیت نمایندگان استانی شرکت های P.S.P با استفاده از شاخص مالم کوییست در حضور شاخص های نامطلوب
کلیدواژه ها: شرکتهای پرداخت الکترونیک (P.S.P)، مدل تحلیل پوششی داده ها، واحدهای کارایی، شاخص مالم کوییست، تحلیل حساسیت
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
605. بانکداری الکترونیک و روابط آن با شهر و شهروند الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک – شهر الکترونیک – شهروند الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
606. بانکداری الکترونیک و رابطه متقابل آن با بانکداری سیار
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیکی، بانکداری سیار، تلفن همراه، WAP
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
607. نقش دولت الکترونیک در تحقق بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، امنیت در بانکداری الکترونیک،
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
608. چالش های مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
609. مروری بر تاریخچه و سیر تحول بانکداری در ایران و ارایه راهکارهایی جهت پیشرفت های آتی
کلیدواژه ها: تاریخچه بانکداری، بانکداری الکترونیک، سیستم های اطلاعات مدیریت، بانکداری سنتی، ایران
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
610. ارتقا سطح خدمات در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، کیفیت خدمات الکترونیک، بهره وری، بانک تجارت، شیراز
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
611. معرفی سامانه های مورد استفاده در تراکنش های الکترونیکی وجوه
کلیدواژه ها: تراکنش الکترونیکی وجوه، سامانه های بانکی، ارایه دهندگان خدمات پرداخت، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
612. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد مزیت رقابتی پایدار در صنعت بانکداری الکترونیک با رویکرد استراتژیک
کلیدواژه ها: رقابت پذیری، مزیت رقابتی پایدار، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
613. طراحی چارچوب معماری اینترنت اشیا در نظام بانکی ایران (بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: اینترنت اشیا، بانکداری الکترونیک، لایه سخت افزار، لایه میانی، لایه کسب و کار، لایه کاربر نهایی، تصویر گویا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
614. مطالعه اثربخشی هزینه های آموزش و تبلیغات بانکداری الکترونیک برجذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی بانک صادرات مازندران)
کلیدواژه ها: هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، بانکداری الکترونیک، جذب سپرده بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
615. بررسی تاثیر تصورات مشتری از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک متغیر میانجی: ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
616. بررسی تاثیر انتظارات درک شده از خدمات بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک با نقش میانجی ارزش ادراک شده از کیفیت خدمات در شعب بانک تجارت شهرستان بهبهان
کلیدواژه ها: انتظارات درک شده، بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، بانک تجارت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
617. تقسیم بندی مشتریان بانک، با استفاده از کشف روابط بین مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک و با استفاده از الگوریتم های داده کاوی (مطالعه موردی: مشتریان بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، خوشه بندی، تحلیل رفتار مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
618. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: موسسه x
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،بانکداری الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، موسسه x
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
619. بررسی تاثیر درگیری مشتری و رضایت و اعتماد مشتری بر تعهد در بانکداری الکترونیک در شعب بانک تجارت
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، تعهد مشتری، اعتماد ،درگیری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
620. تاثیر شیوه های نوین بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت استان خوزستان)
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری نوین، خدمات کارت، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8