بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
741. روشهای پرداخت الکترونیکی در بنادر
کلیدواژه ها: بندر،تجارت الکترونیکی، پرداخت همراه، کیف پول همراه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
742. بررسی فاکتور های موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک؛ پذیرش؛ بانک صادرات؛ امنیت؛ فرهنگ
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
743. نقش شبکه های اجتماعی در ارتقای بانکداری الکترونیک در بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی؛ روشهای متداول بانکداری؛ شبکه های اجتماعی؛ بانک شهر؛ ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
744. بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک مطلوب در مشتریان بالقوه مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژیک ، کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 24 -
745. تخمین و برآورد کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی با تکنیک رتبه بندی فازی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات، مدلهای تخمین کیفیت خدمات الکترونیکی، سیستم استنتاج فازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
746. ارایه یک مدل مفهومی جهت تاثیر نوآوری بر عملکرد بانک: مورد مطالعه خدمات بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: باتکداری الکترونیکی، فرآیند استراتژیک، امنیت، سودآوری بانکها
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
747. تاثیر گسترش بانکداری الکترونیک بر میزان سودآوری بانکها مطالعه موردی بانک مسکن استان مازندران
کلیدواژه ها: سودآوری، بانکداری الکترونیکی، بانک مسکن، نظریه ساختارگرایی، داده های ترکیبی
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
748. ارزیابی ویژگی انواع روش های پرداخت الکترونیک ازدیدگاه کارشناسان بانک ملت ،به منظور رتبه بندی سیستم های پرداخت الکترونیک بااستفاده ازروش فازی ANP (مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیک،بانکداری الکترونیک، ویژگی روشهای پرداخت الکترونیک ،رتبه بندی فازی ANP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 25 -
749. رتبه بندی کانالهای مطلوب ارایه خدمات بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان با استفاده از فرآیند AHP فازی در بانک ملت
کلیدواژه ها: اولویت بندی، خدمات بانکداری الکترونیک، دردسترس بودن، امنیت تراکنش ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
750. اولویت بندی شاخص های مربوط به کانال ارایه خدمات بانکداری الکترونیک: خودپرداز، موبایل بانک، اینترنت بانک در بانک ملت
کلیدواژه ها: اولویت بندی، خدمات بانکداری الکترونیک، دردسترس بودن، امنیت تراکنش ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
751. نظام نوین بانکداری اسلامی (EPLS)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری اسلامی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
752. ارزیابی ویژگی انواع روش های پرداخت الکترونیک ازدیدگاه کارشناسان بانک ملت ،به منظوررتبه بندی سیستم های پرداخت الکترونیک بااستفاده ازروش فازی ANP مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیک،بانکداری الکترونیک، ویژگی روش های پرداخت الکترونیک ،رتبه بندی فازی ANP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 29 -
753. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیک با رویکرد تحلیل پیوسته مدل کانو مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایتمندی، مدل کانو، تحلیل گسسته و پیوسته
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
754. بررسی تاثیر ابعاد بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، وفاداری، پشتیبانی از خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
755. بانکداری الکترونیکی و تاثیر آن بر نرخ کارمزد بانکی (مورد مطالعه بانک های ملی شهرستان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: خودپرداز، کارت بانک، تلفن بانک، پایانه فروش، اینترنت بانک، کارمزد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
756. تدوین مدل ساختاری سازگاری با کانال بانکداری براساس عوامل تعیین کننده نگرش مشتریان
کلیدواژه ها: کانال های بانکداری، بانکداری الکترونیک، بانکداری سنتی، انطباق با کانال بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
757. ارزیابی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر روی سودآوری بانک سپه( مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: بازدهی دارایی، سهم بازار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، پنل دیتا، بانکداری الکترونیکی،
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
758. ارایه مدل در بکارگیری عوامل بازاریابی خدمات بانکی در جهت افزایش تعداد مشتریان در بانک قوامین (باتاکید بر بانکداری الکترونیک )
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،خدمات ،رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 44 -
759. مقایسه الگوریتم های رمزنگاری متقارن و نا متقارن به منظور پیاده سازی سخت افزری و استفاده درپرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت الکترونیک، رمزنگاری، متقارن، نامتقارن، شماره شناسایی شخصی
محل انتشار مقاله: همایش ملی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 5 -
760. مروری بر بانکداری الکترونیکی و امنیت بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزارهای امنیتی، عوامل موثر بر استفاده بیشتر بانکداری الکترونیک، امنیت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش ملی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16