بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
881. امنیت در تجارت الکترونیک و کاربرد امضای دیجیتال در فناوری بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: امضای دیجیتال، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانشICTCK۲۰۱۵
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
882. مسئولیت مدنی بانک ها ناشی از جرایم سایبری متاثر از فناوری های نوین ارتباطی در حقوق ایران
کلیدواژه ها: مسئولیت مدنی، جرایم سایبری، فناوری های نوین ارتباطی، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
883. حل مسئله مکانیابی مسیریابی دوهدفه در شبکه ارائهی خدمات الکترونیک با استفاده از روش NSGA-II (مطالعه موردی بانک آینده- مراکز ارتباط فردا)
کلیدواژه ها: مسئله مکان یابی مسیریابی؛ الگوریتم فراابتکاری؛ شبکه ارائه خدمات الکترونیک؛ بانکداری الکترونیک؛ پیشخوان مجازی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
884. ارائه مدلی پویا برای پذیرش موبایل بانک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک؛ موبایل بانک؛ مدلهای پذیرش فناوری؛ پویایی شناسی سیستمها
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
885. سنجش میزان بعد فیزیکی در بانکداری الکترونیکی و تاثیر آن بر رضایتمندیمشتریان با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی در شعب بانک انصار شهر شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، بعد فیزیکی، رضایتمندی مشتریان، شکاف، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
886. بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک و افزایش رضایت مندی مشتری مطالعه موردی شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، بانک های اقتصاد نوین ، کلان شهر اهواز
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
887. بررسی نقش بانکداری الکترونیک بر بهبود سلامت نظام بانکی (مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، سلامت نظام بانکی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
888. بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری، قصد استفاده از بانکداری اینترنتی، ریسک مالی، ریسک عملکردی، درک مشتریان از فداکاری، درک مشتریان از مزایا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
889. تاثیر امنیت سیستم بانکداری الکترونیکی برسلامت نظام بانکی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرستان ارومیه )
کلیدواژه ها: امنیت سیستم بانکداری الکترونیک. سلامت نظام بانکی. بانک های دولتی.
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی وسومین همایش ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
890. مروری بر روش های حفظ محرمانگی جهت کنترل کلاهبرداری در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، روش های کلاهبرداری، امنیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
891. عوامل تاثیر گذار بر پذیرش خدمات موبایل بانک با تاکید بر مدل توسعه یافته پذیرش فناوری TAM
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موبایل بانک، مدل پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
892. خدمات بانکداری الکترونیکی در جلب رضایت مشتریان الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،تجارت هوشمند، امنیت الکترونیکی، اقتصاد شبکه ای، مشتری مداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
893. بررسی مزایای NFC نسبت به سایر روشهای پرداخت در حوزه حمل و نقل
کلیدواژه ها: NFC، پرداخت الکترونیکی ، پرداختهای سیار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی رویکردهای نو در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
894. سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات ISMS
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیک،کارت های پرداخت، SSL، امضای دیجیتال،کیف الکترونیکی،پروتکل انتقال متن های امن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی رویکردهای نو در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
895. بررسی تاثیربانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مطالعه موردی بانکهای خصوصی
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی ، ارباب رجوع ، مشتری مداری ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
896. بررسی عوامل موثربررضایت مشتری ازاینترنت بانک مطالعه موردی کلیه مشتریان بانک مسکن استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، کیفیت خدمات ارایه شده ، سهولت استفاده ازخدمات ، میزان پاسخگویی ارائه دهنه خدمات ، کیفیت دسترسی به اطلاعات ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
897. بررسی موانع تکنولوژیکی درتوسعه ی بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، موانع تکنولوژیکی ، آزمون تی استیودنت ، فریدمن
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
898. ارائه یک روش به منظور شناسایی کاربران مخرب در سیستم بانکداری الکترونیک بااستفاده از تکنیک خوشه بندی فازی
کلیدواژه ها: پول شویی ، خوشه بندی فازی، درجه عضویت، شبکه عصبی، شناسایی الگو
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی فناوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
899. نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد)
کلیدواژه ها: ریسک درک شده، اعتماد مشتری، قصد خرید، بانکداری الکترونیک، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
900. بررسی رابطه بین ریسک درک شده و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: ریسک درک شده، اعتماد مشتری، گرایش به وبسایت، قصد خرید و بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13