بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
941. مدیریت ریسک در بانکداری
کلیدواژه ها: ریسک-مدیریت ریسک-بانکداری اسلامی-بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
942. تاثیر گسترش بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک ه (مطالعه موردی بانک های خصوصی و دولتی ایران)
کلیدواژه ها: سودآوری-بانکداری الکترونیک-دستگاه خودپرداز
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
943. کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رابطه آن با عملکرد خدمات الکترونیکی بررسی موردی:شعب بانک مسکن شهر کرمان
کلیدواژه ها: کیفیت-عملکرد-بانکداری الکترونیک-خدمات الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
944. تجارت و بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: دولت الکترونیک-خدمات الکترونیکی-بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 5 -
945. وضعیت بانکداری الکترونیک در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی-خدمات الکترونیک-کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
946. کیف پول الکترونیکی : روشی برای پرداخت الکترونیکی
کلیدواژه ها: Electronic Wallet, Electronic Payment, Mobile Commerce, Ubiquitous Computing, Digital Credentials
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
947. نقش فناوری اطلاعات در پولشویی
کلیدواژه ها: پولشویی الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی ، پولشویی ، تجارت الکترونیکی- فناوری اطلاعات و ارتباطات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
948. بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و تاثیر آن بر پیامدهای کیفیت بانکی مطالعه موردی: بانک رفاه استان مرکزی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،کیفیت خدماتفرضایت مشتری،مدیریت ارتباط با مشتری،تعهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
949. پیشبینی رفتار مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از روشهای داده کاوی مطالعه موردی بانک شهر
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک رفتار مشتریان بانکی خوشه بندی SOTA-PNN
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
950. بررسی تأثیر خدمات بانکداری الکترونیکی در افزایش منابع ارزان قیمت بانک تجارت استان قم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ،فن آوری اطلاعات،منابع ارزان قیمت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
951. تأثیر نوآورانه استراتژی های بازاریابی رابطه مند بر عملکرد ارتباط با مشتری در استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: استراتژی های بازاریابی رابطه مند،رضایت ارتباطی،نعهد ارتباطی،عملکرد ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
952. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سود آوری بانکداریالکترونیکی و بهبود خدمات آنلاین
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانکداری الکترونیکی، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
953. سیستم یکپارچه پرداخت الکترونیک شهرداری ها، تلفیق پرداخت الکترونیک و هوش تجاری
کلیدواژه ها: معماری سرویس گرا، انباره سرویس، سیستم پرداخت الکترونیک،هوشمندی کسب و کار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
954. افزایش ایمنی در ریزپرداخت های الکترونیکی در حمل ونقل سبز
کلیدواژه ها: کارت هوشمند،کارت خوان،ریز پرداخت الکترونیکی،رمز نگاری،SAM Module
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد سبز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
955. تحلیل اهمیت عملکرد ( IPA ) مولفه های رضایت مندی مشتیریان در استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، تحلیل عملکرد اهمیت - IPA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
956. مدل ساختاری تفسیری ( ISM ) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتیریاندر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، مدل ساختاری تفسیری ISM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
957. تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک از برند، تصویر ذهنی مشتریان، بانک ملت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
958. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکیف بانک پارسیان ، کیفیت خدمات، امینت بانکی، کارایی بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
959. یک مطالعه تجربی درباره انتخاب شعار تبلیغاتی بانک
کلیدواژه ها: شعار تبلیغاتی، مدیریت ارتباط با مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، ارزش ویژه برند، FANP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
960. ابزارها و رویکردهای نوین بانکداری الکترونیک در عصر جدید
کلیدواژه ها: توسعه، فناوری، نرم افزار، مشتری، خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16