بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1914
مقاله
در زمینه
Electronic Banking
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Electronic Banking
-
961. بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
962. تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پذیرش فناوری؛ مطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل پذیرش فناوری، بانک انصار، پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
963. رابطه ادراک از بانکداری الکترونیک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک توسط کارکنان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ابعاد کیفیت خدمات، ادراک کارکنان، ابعاد ادراک کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 36 -
964. سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، پاسخگویی، رضایتمندی مشتریان، شکاف، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
965. عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، پذیرش ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
966. ارائه پروتکل امن برای سیستم پرداخت الکترونیکی سیار مبتنی بر ارتباطاتمیدان نزدیک
کلیدواژه ها: ارتباط میدان نزدیک، پروتکل پرداخت، پرداخت ایکترونیکی، عنصر امن مبتنی بر ابر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
967. اثر بخشی مدیریت دانش بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، مدیریت روابط مشتری،مدیریت دانش مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
968. سنجش تاثیر رایانش ابری بر امنیت اطلاعات و حفاظت از دانش در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: رایانش ابری، امنیت اطلاعات، حفاظت از دانش ، بانکداری الکترونیک ، حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
969. بررسی تأثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر ارتقاء مهارت های مدیریتی مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: نظام مدیریت دانش، مهارت های مدیریتی، شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
970. بررسی تاثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی: بانک سامان استان تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، دانش، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
971. بررسی عوامل موثر برپذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان بانک کشاورزی استان کردستان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بانک کشاورزی، اعتماد، عوامل جمعیت شناختی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
972. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیکی بر بازاریابی اینترنتی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، بازاریابی اینترنتی ، تجارت الکترونیک ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
973. بررسی موانع بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: مانع تکنولوژیکی ، مانع سازمانی ، مانع مدیریتی و مهارت های نیروی انسانی ، مانع مقرراتی ،مانع پشتیبانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
974. بررسی سیستم های هوشمند تشخیص وب سایت فیشینگ در بانکداری الکترونیکی به روش منطق فازی
کلیدواژه ها: فیشینگ، منطق فازی، روش های ترکیبی تصمیم گیری فازی، داده کاوی، بازیابی اطلاعات، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
975. امنیت در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی،کارتهای بانکی،امنیت اطلاعات،مشتریان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 31 -
976. فناوری NFC و افزایش بهره وری آن با استفاده از رایانش ابری
کلیدواژه ها: ارتباط میدان نزدیک(NFC) ،پرداخت الکترونیکی، رایانش ابری، NFC مبتنی بر رایانش ابری
محل انتشار مقاله: اولین همایش استانی فناوری و تکنولوژی های نوین در مهندسی کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
977. تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم
کلیدواژه ها: دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری، ارائه خدمات جدید
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
978. بررسی موانع استقرار و گسترش بانکداری الکترونیک در بانک ملی و پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیک، بانک ملی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
979. بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان دربانکداری الکترونیکی موردمطالعه: شعب بانک ملی شهرکرج
کلیدواژه ها: رضایت مشتری/بانکداری الکترونیکی /کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
980. بررسی موانع و منابع پیاده سازی بانکداری الکترونیکی در ایران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، موانع بانکداری الکترونیک، منابع بانکداری الکترونیک ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15